Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å hake av for feil pakkeboks da jeg skulle velge avleveringssted. Dette oppdaget jeg ikke før pakken var levert. Pakkeboksen er 5 km unna meg og jeg har ikke bil for øyeblikket. Er ingen som kan kjøre meg heller.

Jeg ringte posten og spurte om de kunne sende den til pakkeboksen som er her hvor jeg bor og det var ikke noe problem. Sa jeg kunne betale for det siden det var jeg som hadde tabbet meg ut. 

Nå jeg nå sjekker sendingen så står det at den er tatt ut av pakkeboksen for 2 dager siden. Samtidig så står det Ukjent status på sendingen. I tillegg har jeg fått en påminnelse om å hente pakken i pakkeboksen (feil pakkeboks).

Så jeg aner ikke hvor den er med andre ord.

Jeg skal selvfølgelig ringe posten imorgen for å sjekke om de vet mer.

Men ville spørre her om noen har erfart det samme? Det er mulig at denne pakken er på vei til riktige pakkeboks? Eller kommer dette til å bli bare krøll?

Anonymkode: baed8...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den må sikkert tilbake til sentralen før den blir sendt videre til riktig boks. Og siden det er helg nå så går det litt ekstra tid :)

Anonymkode: bd097...220

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo slik at posten ikke jobber i helgen, og heller ikke kjører ens ærend for å hente pakken din og kjører til den andre boksen som jo er 5 km unna. Den blir nok hentet på ruta, inn til sentralen, for så å bli tatt med ut med postbudet som kjører den andre ruta og lagt i boksen når budet sorterer de andre pakkene i boksen. 

Anonymkode: 153f9...10e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg klarte å hake av for feil pakkeboks da jeg skulle velge avleveringssted. Dette oppdaget jeg ikke før pakken var levert. Pakkeboksen er 5 km unna meg og jeg har ikke bil for øyeblikket. Er ingen som kan kjøre meg heller.

Jeg ringte posten og spurte om de kunne sende den til pakkeboksen som er her hvor jeg bor og det var ikke noe problem. Sa jeg kunne betale for det siden det var jeg som hadde tabbet meg ut. 

Nå jeg nå sjekker sendingen så står det at den er tatt ut av pakkeboksen for 2 dager siden. Samtidig så står det Ukjent status på sendingen. I tillegg har jeg fått en påminnelse om å hente pakken i pakkeboksen (feil pakkeboks).

Så jeg aner ikke hvor den er med andre ord.

Jeg skal selvfølgelig ringe posten imorgen for å sjekke om de vet mer.

Men ville spørre her om noen har erfart det samme? Det er mulig at denne pakken er på vei til riktige pakkeboks? Eller kommer dette til å bli bare krøll?

Den er nok kjørt de tilbake til terminal og må sorteres på nytt

Anonymkode: 05e4f...aea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Pakkeboksen er 5 km unna meg og jeg har ikke bil for øyeblikket. Er ingen som kan kjøre meg heller.

Buss? Taxi? Sykkel? Gå? Var aldri noe alternativ for deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Buss? Taxi? Sykkel? Gå? Var aldri noe alternativ for deg?

Det går ikke buss dit 😉 Og nei det er ikke alternativer for meg. Hadde det vært det så hadde jeg selvfølgelig løst det på den måten 😊 

Takk for svar alle! Vet at posten ikke jobber i helgene men jeg ville nå bare spørre allikevel ✌️ 

• Liker 1
Skrevet

Må nok bestille omdirigering av pakke da :) 

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Har gjort det, men har fått en del motstridende meldinger i etterkant så jeg ble litt nervøs 😅 Så da funderte jeg på om andre har erfaring rundt dette, om det fungerte eller om det ble krøll 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Maskinfører said:

Leser du noen gang mer enn overskriftene?

Anonymkode: 53d68...f1c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Leser du noen gang mer enn overskriftene?

Anonymkode: 53d68...f1c

Nei :risterpåhodet::risterpåhodet:

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (8 timer siden):

Nei :risterpåhodet::risterpåhodet:

Det merkes 

Anonymkode: 158e7...877

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 10.30):

Har gjort det, men har fått en del motstridende meldinger i etterkant så jeg ble litt nervøs 😅 Så da funderte jeg på om andre har erfaring rundt dette, om det fungerte eller om det ble krøll 😊

Ja de meldingene kan man lett bli nervøs av ja jeg fikk omdirigert den :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det merkes 

Anonymkode: 158e7...877

Det gjør det ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...