Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer egentlig med abc-rommene? Står de bare tomme slik at det er trangere på den andre avdelingen på Ullevål? 

Om noen har erfaringer fra å føde på Ullevål hører jeg også gjerne om det. 

Anonymkode: 71cee...2fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rommene på barselhotellet som tilhørte abc er i alle fall tatt i bruk. Ville jo tro de har tatt i bruk fødestuene også, med tanke på kapasitet. Da jeg fødte på Ullevål i mai begynte det å bli ganske fullt. Overhørte at det var snakk om å sende noen fødende til Lillehammer på et tidspunkt. Men fødeopplevelsen min på Ullevål var veldig bra! Følte meg veldig godt ivaretatt av flinke folk. Fikk god informasjon hele veien og de spurte om samtykke til alle steg. På et tidspunkt prøvde jeg å si at de ikke trengte å spørre om lov til alt fordi jeg stoler på deres vurderinger og har ikke noen spesielle behov. Men de gjorde jo bare jobben sin, og en del av det er å spørre om samtykke underveis. Alle var veldig hyggelige og omsorgsfulle. Fødte litt for tidlig, og har også bare gode ord å si om nyfødtintensiven. Virkelig fantastiske folk som jobber der. Ville født på Ullevål igjen any day:)

Anonymkode: 61d21...91e

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...