Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt ok med sommerfugler, bier, øyenstikker, marihøne. Men hater mygg, klegg, fluer, knott, flått og snegler! Vet jo at alle disse og mange millioner flere arter er viktig for planeten vår, men gud bedre så irriterende å få  på kroppen og i fleisen!

Hva med deg?

Endret av Rødstrupa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de ikke biter/stikker er de ok for meg. Edderkopper er grei for de spiser mange av de andre jævlene:p 

Men myggen vet jeg ikke liker mange urteplanter som basilikum, mynte og rosmarin, så kan jo plante disse på balkongen:)

Anonymkode: 8d749...c2e

• Liker 1
Gjest Mother Dirt
Skrevet

Finnes ikke noe mer irriterende enn å ha en flue surrende rundt øra når man prøver å sove. Myggen kan også være ganske slitsom. Ellers synes jeg det er greit. Ser egentlig litt lite insekter og det bekymrer meg litt.

Skrevet
Mother Dirt skrev (1 minutt siden):

Finnes ikke noe mer irriterende enn å ha en flue surrende rundt øra når man prøver å sove. Myggen kan også være ganske slitsom. Ellers synes jeg det er greit. Ser egentlig litt lite insekter og det bekymrer meg litt.

Det er helt jævli dersom du er på vei inn i søvn. Bom så treffer et eller annet insekt kinnet ditt! Da er det bare å få på lyset og jage det ut!🪰

Gjest Mother Dirt
Skrevet
Rødstrupa skrev (2 minutter siden):

Det er helt jævli dersom du er på vei inn i søvn. Bom så treffer et eller annet insekt kinnet ditt! Da er det bare å få på lyset og jage det ut!🪰

Ja ,flua skal absolutt opp i ansiktet 😄 problemet er jo at de gjemmer seg når man skrur på lyset.

Skrevet

Møll er noe herk. I fjor var det møllår og vi dasket til ørten stk i daværende hus. Fikk fnatt av grå store beist overalt  >_<  Misliker insekter som er store, utenom humler, men hvis jeg hadde sett en humle på 3+ cm så ville jeg nok blitt litt redd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mygg kan godt utryddes. Flått også

Anonymkode: 6ff2e...2d8

AnonymBruker
Skrevet

Mygg og flått kan vel ikke ha andre funksjoner enn å være protein til fugler og en plage for mennesker og andre dyr.

Anonymkode: bd010...0b1

Skrevet

Snegler er ikke insekter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de holder seg langt unna meg skal de få være i fred

Anonymkode: 54f4d...cdf

Skrevet
Honey Dew skrev (21 timer siden):

Snegler er ikke insekter.

Ikke edderkopper heller, men i hvert fall i slekt.

Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Ikke edderkopper heller, men i hvert fall i slekt.

Vet det.

Skrevet

"Er mennesker Ok eller bare generende ?" De er i hvert fall ikke særlig nyttig (og ja, jeg inkluderer meg selv her) 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...