AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Jeg har tenkt litt på dette, det har ikke skjedd meg at pakker har forsvunnet fra posten, men andre har det skjedd med. Hva kan ha skjedd med de pakkene som aldri blir funnet, kan noen som jobber i posten ha stjålet de? Hvordan kan man finne det ut i så fall? Anonymkode: 5dfc1...a85
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har tenkt litt på dette, det har ikke skjedd meg at pakker har forsvunnet fra posten, men andre har det skjedd med. Hva kan ha skjedd med de pakkene som aldri blir funnet, kan noen som jobber i posten ha stjålet de? Hvordan kan man finne det ut i så fall? Anonymkode: 5dfc1...a85 Tyveri kan jo skje, men mest sannsynlig har den falt av et samlebånd, falt av pall i en bil eller slike ting Anonymkode: 5d504...6a8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tenkt litt på dette, det har ikke skjedd meg at pakker har forsvunnet fra posten, men andre har det skjedd med. Hva kan ha skjedd med de pakkene som aldri blir funnet, kan noen som jobber i posten ha stjålet de? Hvordan kan man finne det ut i så fall? Anonymkode: 5dfc1...a85 Det mest hyppige er at vedkommende som sender merker pakken så dårlig og pakker den så elendig at den registreres inn som «pakke fra A til B» og så ikke tåler å sendes. Så innen den kommer til sortering er den «uigjennkjenelig sak uten verdi» Bare se på postens «tapte julepakker». Folk er helt hinsides elendig på å pakke inn og merke. De får inn tusenvis hver jul som krever dugnad for å få frem. Anonymkode: 6369a...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå