Gå til innhold

Tips til Pinsett som holder lenge uten å bli sløv, som ikke koster skjorta? 😣

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av å hele tiden måtte kjøpe ny Pinsett for det går ikke en uke engang før den er sløv og napping blir et herk. Ser det finnes pinsetter som koster mange hundre men må man virkelig opp i den prisen for at de skal være bra? Hvor lenge holder deres pinsetter?

Anonymkode: 6c422...8eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Depend har gode pinsetter til en rimelig penge. Tweezerman er enda bedre, men koster litt mer. Men jeg synes ikke de er fryktelig dyre heller. 

Ellers er det fullt mulig å slipe en sløv pinsett. :) Brett et veldig finkornet sandpapir/smergelpapir dobbelt, klyp fast pinsetten og dra. Gjenta til du er fornøyd, og avslutt med et drag eller to på den flate tuppen. (Jeg tror også du får kjøpt "spesialpapir" for å slipe pinsetter, men vet ikke hva som blir rimeligst.) 

Anonymkode: 2c4bf...d44

• Liker 1
Skrevet

Tweezerman sin slanted er den beste pinsetten jeg noen gang har prøvd. Har holdt seg effektiv i mange år nå. Ja, den koster jo litt, men koster mye i irritasjon å bruke dårlige pinsetter! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en dyr pinsett, de tar hårene bedre. Men sørg for å alltid ha på den plasthetten når pinsetten ikke er i bruk, ikke kast den. Mange som tror det bare er forpakning men pinsetten skal oppbevares med den på. Så da er det jo virkelig verdt å investere i en dyr pinsett, dersom man oppbevarer den riktig. Samme med andre skarpe ting som neglsaks etc, de blir sløve om bladene ikke beskyttes. 

Anonymkode: b4d64...688

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...