Gå til innhold

Legger du deg etter en mann/dame, selv om du vet vedkommende er opptatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på hvor vanlig det er å legge seg bevisst etter folk som er i forhold?

Det spiller ingen rolle om vedkommende som er opptatt prøver å få i gang noe med deg.

Vet man at noen er opptatt holder man labbene unna...

Anonymkode: ccf1b...a75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg forlater vedkommende om det kommer fram at der er en partner. Jeg snur tvert. Har null interesse av å være noe på si. 

Anonymkode: 3944b...db7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Overhodet ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, det ville jeg aldri ha gjort.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Vil jo ikke ha en partner som er så lett å lede på ville veier. 

Anonymkode: 62413...cf9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti et par kvinner som har lagt seg etter mannen min vel vitende om at han er gift. Ei var åpen til en felles venninne at hun hadde som mål å få ham til sengs kun for å bryte oss opp. Hun var etter ham på hver et sosialt lag… kunne gi meg et smil for å så gå å sette seg ved siden av ham og stryke på ham. Han takket fint nei hver gang og gikk bort, men hun fortsatte likevel i lang tid før hun ga opp. Har også hatt menn som har lagt seg etter meg selv om de vet at jeg er gift. «Du trenger ikke si noe til ham», «det kan være vår hemmelighet», «han kan aldri tilfredsstille deg slik som jeg kan». Akkurat som det er eneste grunnen til at jeg ikke vil være utro. 

Anonymkode: fcbe4...963

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri.

Anonymkode: 56402...661

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg har en moral. Jeg gjør aldri noe jeg ikke selv vil at andre skal gjøre mot meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nja, jo, jeg har vel for så vidt det. 

Jeg var ganske forelsket i en mann, men trodde det var null sjanse bl.a. fordi han var gift. Jeg er flørtende av natur da, og fisket litt hos han, føler ikke jeg la ut så sykt mye agn der, men fikk umiddelbart sterk respons. Laaaaang historie kort, han ble skilt og vi er sammen nå. 

Jeg tror ikke de som legger seg etter opptatte menn legger seg etter flat etter en fullstendig uinteressert mann, det må være noe respons vanligvis. Man dypper tåen i vannet, sjekker tempen, ser om døren står litt på gløtt. Men det er han som må invitere inn.

Anonymkode: 6bf17...85b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er pillerare grenseløse problemstillinger! 

Det er veldig lite konstruktivt å gjøre i voksen alder. Hvis du skulle få napp, så ville du vært redd for en napper i det forholdet, det er jo bevist at han/hun lot seg nappe.

Møte single! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nja, jo, jeg har vel for så vidt det. 

Jeg var ganske forelsket i en mann, men trodde det var null sjanse bl.a. fordi han var gift. Jeg er flørtende av natur da, og fisket litt hos han, føler ikke jeg la ut så sykt mye agn der, men fikk umiddelbart sterk respons. Laaaaang historie kort, han ble skilt og vi er sammen nå. 

Jeg tror ikke de som legger seg etter opptatte menn legger seg etter flat etter en fullstendig uinteressert mann, det må være noe respons vanligvis. Man dypper tåen i vannet, sjekker tempen, ser om døren står litt på gløtt. Men det er han som må invitere inn.

Anonymkode: 6bf17...85b

Er du redd for at noen skal dyppe tåen om igjen da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med, da.

Anonymkode: b3e8c...537

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor vanlig det er å legge seg bevisst etter folk som er i forhold?

Det spiller ingen rolle om vedkommende som er opptatt prøver å få i gang noe med deg.

Ved første anledning respekterte jeg at hun var i forhold å ba om at jeg lot henne være i fred.

Da jeg mange år senere forstod at vi begge følte det samme gjorde jeg det eneste riktige.

At det hadde gått mange år bidro til at vi begge fra starten hadde en enorm trygghet i hverandres følelser. 
Det var bra. Mange mennesker blir berørt og det krever stor tålmodighet og bra skjønn.

Skrevet

Det tror jeg også. Dette er min erfaring både med å være utro selv og med å treffe utroe partnere samt observasjoner i sosiale lag.

• Liker 1
Gjest Elooon
Skrevet

Har skjedd når jeg kun vil ha sex men har følt meg elendig etterpå og sint på meg selv. Noe annet når man ikke vet at personen er opptatt. Da er det ikke min feil eller mitt problem.
Har aldri gått etter noen som er opptatt når det er forhold jeg vil ha. Jeg godtar heller ikke at folk går etter meg når jeg er i ett forhold men folk driter i alt for tiden.

Egoisme er en stol del av hverdagen i hele verden for tiden. Man må være litt egoist også for å oppnå det man vil her i livet. 

Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort. Og jeg tror ikke moralen min hadde tillatt meg å legge an på/ ha sex med noen jeg visste var i et forhold..men, man skal aldri si aldri, for man vet lite om morgendagen og utfordringene som møter en. 

Har dog blitt lagt an på av uhorvelig mange som vet jeg er gift/i et forhold..merkelig skue. 

AnonymBruker
Skrevet
Elooon skrev (10 minutter siden):

Har skjedd når jeg kun vil ha sex men har følt meg elendig etterpå og sint på meg selv. Noe annet når man ikke vet at personen er opptatt. Da er det ikke min feil eller mitt problem.
Har aldri gått etter noen som er opptatt når det er forhold jeg vil ha. Jeg godtar heller ikke at folk går etter meg når jeg er i ett forhold men folk driter i alt for tiden.

Egoisme er en stol del av hverdagen i hele verden for tiden. Man må være litt egoist også for å oppnå det man vil her i livet. 

Du går etter opptatte folk når du kun vil ha sex og ikke et forhold, men misliker at folk legger an på deg når du er i forhold?

Herregud for en blasfemi🙈

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det minst tiltrekkende som finnes er opptatte menn. 

Anonymkode: 8a40a...7a6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...