AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 1 - du fikk sertifikatet pr postordre? 2 - du er drittsekk? 3 - du gjør det kun for å provosere? 4 - du har misforstått totalt og tror det er kult å ikke bruke det? 5 - du har lav iq? 6 - du er narssisist? 7 - du får sexuell tenning av å ikke bruke det? 8 - det er din måte å vise at du er en taper? 9 - du elsker deg selv og kun deg selv? 10 - du er en pudding og er for slapp i kroppen til å klare det? Anonymkode: 51c9d...26a 4 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 Jeg sparer på lysene. Er du klar over hvor dyrt det er å bytte blinklys på moderne biler? Anonymkode: 52554...1fc 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Skrevet 16. juli 2023 11. Ingen har noe med hvor jeg skal. 12. Hvorfor skal jeg det? Jeg vet jo hvor jeg skal. Anonymkode: eeb6b...ee4 5
Peanut Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Noen vil sikkert si fordi de har Tesla. Men det er da ikke sååå vanskelig å bruke blinklys med en Tesla. Noen folk er så hjelpeløse 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: 1 - du fikk sertifikatet pr postordre? 2 - du er drittsekk? 3 - du gjør det kun for å provosere? 4 - du har misforstått totalt og tror det er kult å ikke bruke det? 5 - du har lav iq? 6 - du er narssisist? 7 - du får sexuell tenning av å ikke bruke det? 8 - det er din måte å vise at du er en taper? 9 - du elsker deg selv og kun deg selv? 10 - du er en pudding og er for slapp i kroppen til å klare det? Anonymkode: 51c9d...26a 11. Sparer på pærene Anonymkode: 00bdb...eb1
Schmuhu Skrevet 16. juli 2023 #7 Skrevet 16. juli 2023 Manglende eller feil bruk kan faktisk gi det skyld eller medskyld når et ulykke skjer. De fleste kjører jo rundt med dashcams så det er også sannsynlig at det kan bevises. Jeg føler mer også av og til dum å blinke i en død gate med ingen trafikk. Men er det andre deltakere rundt meg er jeg veldig ovs på å bruke rett lys til rett tidspunkt, da det skaper mye fortere trafikkavikling først og fremst for meg selv. schmuhujuhujhu 4
Danseskjørt Skrevet 16. juli 2023 #8 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 11. Ingen har noe med hvor jeg skal. 12. Hvorfor skal jeg det? Jeg vet jo hvor jeg skal. Anonymkode: eeb6b...ee4 Jo. Når du ferdes i trafikken så. 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Skrevet 16. juli 2023 Hvorfor skal jeg gidde å bruke blinklys etter jeg har bestått oppkjøring? Ikke mitt problem om du ikke vet hvor jeg skal kjøre, eller om du må vente litt ekstra i rundkjøring eller kryss pga jeg ikke brukte blinklys. Se på retningen hjulene mine svinger mot, hvis du bryr deg så jævla mye:) i tillegg sparer jeg jo på pærene så det er også en (god) grunn. Anonymkode: 81cce...fde 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #10 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sparer på lysene. Er du klar over hvor dyrt det er å bytte blinklys på moderne biler? Anonymkode: 52554...1fc Helt enig Anonymkode: 81cce...fde 1
Mt3 Skrevet 16. juli 2023 #11 Skrevet 16. juli 2023 14. Tomt for blinklysolje 15. Blinklys var tilvalg jeg ikke tok meg råd til ved bilkjøp 2 1 1
Maskinfører Skrevet 16. juli 2023 #12 Skrevet 16. juli 2023 Riktignok kjørte jeg i 4 måneder uten blinklys men det var pga at pluss ledningen til blinklysreelet hadde råtnet og røk tvers av med det resultatet at blinklysene ikke virket men nå virker de igjen 😀
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #13 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1 - du fikk sertifikatet pr postordre? 2 - du er drittsekk? 3 - du gjør det kun for å provosere? 4 - du har misforstått totalt og tror det er kult å ikke bruke det? 5 - du har lav iq? 6 - du er narssisist? 7 - du får sexuell tenning av å ikke bruke det? 8 - det er din måte å vise at du er en taper? 9 - du elsker deg selv og kun deg selv? 10 - du er en pudding og er for slapp i kroppen til å klare det? Anonymkode: 51c9d...26a 1 det kom i posten ja 2 i følge noen er jeg det 3 er jeg i riktig humør så kanskje 4 jeg er opptatt av trender 5 ikke tatt noen tester i det siste 6 alle har vel noen trekk av det 7 vært kåt i bil, men ikke pga bilen og dens funksjoner 8 alle kan ikke være vinnere, heller 9 må jo elske seg selv for å elske andre 10 skulle ha trent mere ja Anonymkode: 8664f...f35
tdm900 Skrevet 16. juli 2023 #14 Skrevet 16. juli 2023 Peanut skrev (1 time siden): Noen vil sikkert si fordi de har Tesla. Men det er da ikke sååå vanskelig å bruke blinklys med en Tesla. Noen folk er så hjelpeløse En kjørerlærer fortalte meg en gang, det mest tragiske hen visste var når eleven hadde gjort alt rett både under kjøring med denne, og bestått førerprøven, og en bil gjerne står og venter den ferske bilfører og den kjører i første kryss etter trafikkstasjonen, så kommer ikke blinklyset på🙄 Da er det holdningen som har tatt over i stedet for kunnskapen. Og tipper det er de som ikke bruker blinklyset, noen gang. 3
Gjest ti10 Skrevet 16. juli 2023 #15 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sparer på lysene. Er du klar over hvor dyrt det er å bytte blinklys på moderne biler? Anonymkode: 52554...1fc Har det noen betydning når du uansett ikke har tenkt å bruke dem?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #16 Skrevet 16. juli 2023 Det er ikke alltid jeg bruker blinklys. Men jeg har riktig plassering så det er ikke vanskelig å vite hvor jeg skal. Anonymkode: c3ad0...902
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #17 Skrevet 16. juli 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Riktignok kjørte jeg i 4 måneder uten blinklys men det var pga at pluss ledningen til blinklysreelet hadde råtnet og røk tvers av med det resultatet at blinklysene ikke virket men nå virker de igjen 😀 Og det forteller du som den naturligste ting av verden, uten å skjems? Anonymkode: 6f38d...535 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #18 Skrevet 16. juli 2023 Fordi de som kommer fra Stord, bare klare ikke å bruke blinklys i trafikken, iallfall ikke i rundkjøringene. Kan ikke trafikkreglene! 👍 Anonymkode: 5b76d...d78
Maskinfører Skrevet 16. juli 2023 #19 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og det forteller du som den naturligste ting av verden, uten å skjems? Anonymkode: 6f38d...535 Yepp det gjør jeg ikke jeg som har produsert bilen merkeverkstedet ville ha 70 000,- for feilsøking og måtte plukke bilen fra hverandre pga nål i Høystakken så da fikk vi vente til det ble varmere i været fant bruddet i hjulbua fikk god hjelp fra utlandet der disse problemene har skjedd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #20 Skrevet 16. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke alltid jeg bruker blinklys. Men jeg har riktig plassering så det er ikke vanskelig å vite hvor jeg skal. Anonymkode: c3ad0...902 Samme plassering kan bety både rett fram og til høyre, så det holder ikke akkurat. Blinking i god tid gir dessuten andre mulighet for å planlegge kjøringen, og dermed bedre flyt i trafikken. Jeg bruker blinklys også når andre ikke er i nærheten, det er rett og slett en innarbeidet vane. Anonymkode: 3d50f...735 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå