Gå til innhold

Tissing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 år gammel og dame. Jeg lurer på hvor vanlig det er med tissesex. Jeg har en mann som er veldig gira på dette, og vi har gjort det noen ganger.Jeg får ikke så mye ut av det selv, tror jeg, men jeg kjenner på en litt deilig følelse når han drikker. Jeg har søkt på nettet og skjønner at dette er ganske vanlig, men stemmer det her i Norge? Tenner folk på sånt? Har din partner spurt om dette? Sorry for klein post

Anonymkode: 23139...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Relativt vanlig, tror mange flere tenner på det enn de som tør innrømme det eller faktisk praktiserer det. Vi involverer tissing innimellom, synes det er veldig deilig.

Tror dog ikke du får så veldig representative svar her på KG.

Anonymkode: 576db...2fc

Skrevet

Ut fra hva som skrives andre steder opplever jeg at det er ganske vanlig. 

Har selv ikke prøvd og ingen ønske om det. Men veldig fint vi bor i et land vi kan gjøre det vi vil med hverandre om begge liker det. 

Utforske og lek.

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har begynt med det etter lenge å ha snakket om det. Det som gir mest hos oss er at vi har samleie når hun har full blære. Dette gir henne flere og kraftigere orgasme siden det blir et trykk på G-punktet.

De kraftige orgasmene gjør det vanskelig å holde på urinen, noe som trigger en skam-reaksjon som ytterligere øker den seksuelle nytelsen. Til slutt brister demningen bokstavelig talt til begges tilfredsstillelse. Jeg kan også tisse i og på henne, men for oss er det nok hennes urin som er mest spennende per i dag.

Dette foregår oftest utendørs eller på en bunke håndklær på baderomsgulvet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen tisset litt på hverandre der det var mulig å dusje eller vaske seg. Ofte på hotell. Etter han tok hånda i mellom bena mine da jeg var på do en gang, fant jeg ut at dette var noe som pirret meg, så det ble bare mer. Vi så også på hverandre mens vi bæsjet. Det var egentlig aldri noe seksuelt, var bare noe vi likte å gjøre av og til. De har jeg sammen med etter ham har heller vært kjedelige sånn. 

Anonymkode: 0fba6...0ee

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke uvanlig, men ikke blandt det vanligste heller. Jeg har møtt en mann med fetisj på dette. I starten var tanken veldig fremmed for meg, men når jeg etter hvert der et han elsker dette, elsker det på alle måter, bare det at jeg sier jeg skal tisse eller st han får høre eller se på en helt vanlig tissing er for meg veldig befriende og herlig. Det er herlig å kunne gjøre noe så enkelt, og kunne tenne/gi ham noe så enkelt. Og så føler jeg meg veldig elsket. At han liker dette, hos meg, gjør et jeg føler meg veldig verdsatt. 

Og så kommer den seksuelle biten, det tabu, som frigjør masse deilige hormoner. Gir en stor tilfredsstillelse. Første gang han var med meg mens jeg tisser åpent i skogen fikk jeg en orgasmisk følelse etterpå. Bare av noe så enkelt. Denne følelsen kjenner jeg sitter i meg, gir meg lyst på mer. Samtidig er jeg veldig sjenerte og må nok øve mye for å klare å slippe ordentlig slik han ønsker. Men tanken på å slippe, mens han slikker meg.... Mmmmm. Gleder meg til å utforske mer. Gir en enormt deilig følelse, fordi det er så ekstremt intimt, og selvsagt fordi det er litt skittent. Liker å være litt skitten, for ham. Heldigvis har vi tid kan utforske sammen, se hvor vi havner. Men hvor sterkt dette tenner meg, både i form av å få gi, men også i form av hvordan jeg vet det tenner ham, overrasket meg veldig. Jeg elsker å få lov til å gi.... 

Å ha sex med full blære har jeg visst lenge er veldig godt. Gir bedre orgasmer. 

Anonymkode: d8ec8...3dd

• Liker 1
  • Hjerte 3
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har søkt på nettet og skjønner at dette er ganske vanlig

Sikkert vanligere enn folk tror i en aseksuell hverdag, men Jeg tror det er langt mindre vanlig enn en kan få inntrykk av på nett, fordi det er på nett en våger å erkjenne slike litt spesielle interesser. For min del vet kun to kvinner at jeg har denne interessen, mens "alle" på nett vet, det kan utgjøre en stor forskjell dersom en skal telle opp og definere hvor vanlig det er.. 

Jeg tror i tillegg det er atskillig vanligere at han tenner på at hun gir, fremfor en toveis interesse. Vi menn elsker å dyrke fitta til hun vi elsker. Ikke like vanlig motsatt, tror jeg. I hvert fall ikke på samme direkte måte. Mange av oss menn trenger det, og nyter det. Jeg tror mange kvinner, veldig mange, også vil sette pris på det. Flere enn de som våger innrømme det. Enten det er på denne måten, eller andre måter. Lidenskap er deilig når bare timingen er god, og du er klar for å gi, eller ta i mot.

Skrevet

Det er nok mye mye vanligere enn en skulle tro

Og aner at kvinner nå kommer mer og mer på banen 

Og våger å snakke om det.

Har hatt glede av å gi dette mange mange ganger  og de har virkelig tent på det

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Tenner virkelig ikke på dette. Synes alt med urin og mulighet for avføring er skikkelig turn off. Møtt ett par menn som har ytret ønske om dette. Har ikke vist avsky, men høflig avvist de. 

Anonymkode: 502f3...759

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg og eksen tisset litt på hverandre der det var mulig å dusje eller vaske seg. Ofte på hotell. Etter han tok hånda i mellom bena mine da jeg var på do en gang, fant jeg ut at dette var noe som pirret meg, så det ble bare mer. Vi så også på hverandre mens vi bæsjet. Det var egentlig aldri noe seksuelt, var bare noe vi likte å gjøre av og til. De har jeg sammen med etter ham har heller vært kjedelige sånn. 

Jeg kjenner meg litt igjen i noe av dette med min eks. Vi tisset eller bæsjet aldri på hverandre osv. Jeg tror ikke han hadde syntes om det, og jeg tror ikke at jeg hadde likt akkurat det heller. Men jeg likte å være der når han bæsjet. Jeg kunne da finne på å gjøre meg et ærend på badet. Jeg synes ikke akkurat det er noe seksuelt ved det, men mer noe som ingen andre kunne gjøre. Kanskje et lite kontrollbehov? Han kommenterte det aldri. Jeg tror ikke han var like interessert i å se meg når jeg gikk på do, selv om vi begge hadde et avslappet forhold til det. Vi drev mye med friluftsliv og når han gikk på do ute, ble det ofte til at jeg forsøkt å titte litt. 

Anonymkode: b0359...225

AnonymBruker
Skrevet

Elskeren min ville gjerne forsøke dette, og det tente meg mer enn jeg hadde trodd. Hender jeg tisser samtidig som jeg rir, og det er en helt ubeskrivelig følelse når den varme urinen renner og gjør alt glatt. Problemet er at jeg takler ikke lukta. Så de få gangene vi har gjort det har jeg drukket noen liter vann i løpet av dagen😅

Anonymkode: 67795...c90

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det veldig godt😋

Anonymkode: 79313...e9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne nok ikke tenke meg å bli tisset på, eller få det i ansiktet, men tanken på å bli tisset inni eller tisse mens vi har sex pirrer meg. Dette er nok mye vanligere enn man skulle tro, men sånne fantasier er gjerne tabu. Det er vondt å bli avvist seksuelt eller i verste tilfelle føle at partneren får en avsky for det man lufter av fetisher. 

Anonymkode: e1285...79f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss! En hel side med kommentarer og enda ingen som har trykket seg innom bare for å skrive "Æsj! 🤮".

Kanskje det er håp for verden 🥰

Anonymkode: ebb34...34c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har blitt tisset på av en mann, vi hadde rollespill, jeg doktor, han som pasient "hadde" tett urinrør. Vi var i hans dusj, jeg fikk renset urinrørsåpningen hans og da kom flommen. Jeg satt naken på huk foran ham og ble nedsprutet fra hårfestet og ned. Ellers så har jeg tisset på meg selv flere ganger i dusjen, også liggende på rygg med ben og underkropp opp langs veggen, hodet på laveste punkt. Fantastisk opplevelse 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 2.28):

Jeg er 36 år gammel og dame. Jeg lurer på hvor vanlig det er med tissesex. Jeg har en mann som er veldig gira på dette, og vi har gjort det noen ganger.Jeg får ikke så mye ut av det selv, tror jeg, men jeg kjenner på en litt deilig følelse når han drikker. Jeg har søkt på nettet og skjønner at dette er ganske vanlig, men stemmer det her i Norge? Tenner folk på sånt? Har din partner spurt om dette? Sorry for klein post

Anonymkode: 23139...09d

Jupp..   vi har det hver gang vi er på hotell..  hun liker det i moderate menger..  dvs lar det bli litt vått her og der mens jeg gjerne ønsker full dusj! 😅   ..det går gjerne noen flasker champagne og noen kopper te under forberedelsene..   liker ikke gult😬  pm gjerne for tips&tricks

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for brudd på sexsuallrommets rettningslinjer. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 17.43):

Jeg kjenner meg litt igjen i noe av dette med min eks. Vi tisset eller bæsjet aldri på hverandre osv. Jeg tror ikke han hadde syntes om det, og jeg tror ikke at jeg hadde likt akkurat det heller. Men jeg likte å være der når han bæsjet. Jeg kunne da finne på å gjøre meg et ærend på badet. Jeg synes ikke akkurat det er noe seksuelt ved det, men mer noe som ingen andre kunne gjøre. Kanskje et lite kontrollbehov? Han kommenterte det aldri. Jeg tror ikke han var like interessert i å se meg når jeg gikk på do, selv om vi begge hadde et avslappet forhold til det. Vi drev mye med friluftsliv og når han gikk på do ute, ble det ofte til at jeg forsøkt å titte litt. 

Bæsjet aldri på hverandre, men vi så på hverandre når vi bæsjet. Husker spesielt en gang, vi var på kjøretur langt oppe i landet. Jeg holdt på å bæsje på meg. Han stoppet, og vi fant heldigvis en gren jeg kunne sitte på. Jeg bæsjet mens han sto bak å filmet. Det var sånn vi kunne finne på å gjøre. Det pirret oss. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stor fan å tisse på hverandre, dro med kjæresten på dette og nå er dette noe vi begge to liker veldig godt🫢 Vi startet med at han tisset på meg i dusjen, kun på kroppen, så i munnen, så utviklet vi det til å tvinge hverandre til å tisse på seg men vi lekte med hverandre. Nå har jeg også begynt å tisse på han, noen dråper mens han slikker, resten på kroppen - deilig☺️

Anonymkode: ecf7c...3f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 3.24):

Bæsjet aldri på hverandre, men vi så på hverandre når vi bæsjet. Husker spesielt en gang, vi var på kjøretur langt oppe i landet. Jeg holdt på å bæsje på meg. Han stoppet, og vi fant heldigvis en gren jeg kunne sitte på. Jeg bæsjet mens han sto bak å filmet. Det var sånn vi kunne finne på å gjøre. Det pirret oss. 

Det kunne nok jeg også ha likt, men han var aldri helt der.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...