Gå til innhold

Jeg trodde vi piffet opp sexlivet - de fortsetter som par

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et langt forhold til en mann som har levd i et platonisk samboerskap; de har hatt som mål å holde fasaden til yngstebarnet nådde tenårene.

Vi har hatt et nært og lidenskapelig forhold i mange år, med klare rammer og mye ømhet. Vi har levd ut mange erotiske fantasier, og hatt det gøy sammen. Han hadde lyst til å prøve trekant med en annen kvinne. Siden venninnen min har ønsket å innlede et erotisk forhold til meg, spurte jeg henne om hun hadde lyst til  bli med. Det gikk så fint, og jeg ble glad for at det også var full klaff mellom dem to.

Nå har tiden kommet der hans samboer og han snart skal flytte fra hverandre. Min venninne og han har forelsket seg i hverandre, og planlegger framtiden sammen. Det var ikke dette jeg så for meg, og det er veldig sårt å miste den relasjonen vi har hatt.

Blir det bedre å fortsette som en elskerinne til et par, når jeg ikke lenger trenger å holde det skjult for å spare en samboer for sladder?

Jeg føler at jeg burde være storsinnet nok til å bare være glad på vegne av to jeg er glad i, men jeg føler meg på en merkelig måte bedratt og sørgende, selv om vi ikke har lagt noe bånd på hverandre.

Anonymkode: 8a1c3...4ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AVSLUTT! I dag! Han har nok i pose og sekk!

Anonymkode: 0ca28...88c

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det kan hende at du har rett, men jeg føler på en måte at jeg har bidratt til å skape dette her. Likevel, ikke forberedt på at det så brått skulle bli så hett, eller gå så fort. Og føler at jeg har trukket det korteste strået.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt et langt forhold til en mann som har levd i et platonisk samboerskap; de har hatt som mål å holde fasaden til yngstebarnet nådde tenårene.

Vi har hatt et nært og lidenskapelig forhold i mange år, med klare rammer og mye ømhet. Vi har levd ut mange erotiske fantasier, og hatt det gøy sammen. Han hadde lyst til å prøve trekant med en annen kvinne. Siden venninnen min har ønsket å innlede et erotisk forhold til meg, spurte jeg henne om hun hadde lyst til  bli med. Det gikk så fint, og jeg ble glad for at det også var full klaff mellom dem to.

Nå har tiden kommet der hans samboer og han snart skal flytte fra hverandre. Min venninne og han har forelsket seg i hverandre, og planlegger framtiden sammen. Det var ikke dette jeg så for meg, og det er veldig sårt å miste den relasjonen vi har hatt.

Blir det bedre å fortsette som en elskerinne til et par, når jeg ikke lenger trenger å holde det skjult for å spare en samboer for sladder?

Jeg føler at jeg burde være storsinnet nok til å bare være glad på vegne av to jeg er glad i, men jeg føler meg på en merkelig måte bedratt og sørgende, selv om vi ikke har lagt noe bånd på hverandre.

Altså, unnskyld meg, men lolz, som ungdommen sier. Ingen menn som elsker en dame blir i et platonisk ekteskap i flere år "på grunn av barna". Du var ikke god nok til annet enn sex og trøst, han hadde deg som hyggelig tidsfordriv mens han lette etter noen å være kjærester med. Det har han funnet nå. Hvis du fortsetter å ligge med ham, vil du bare såre deg selv. Finn en singel mann. 

Anonymkode: 580cf...fb9

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For noe tull.

Anonymkode: 90a5e...8de

Skrevet
Ginny skrev (1 time siden):

WTF

☝️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen menn som elsker en dame blir i et platonisk ekteskap i flere år "på grunn av barna".

Det var planen fra scratch, og planen er fulgt. Det er ikke noe unikt. Han har ikke lett etter kjæreste heller.
Jeg dyttet henne i armene hans nærmest, og ingen av oss forutså hvordan det skulle ende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var planen fra scratch, og planen er fulgt. Det er ikke noe unikt. Han har ikke lett etter kjæreste heller.
Jeg dyttet henne i armene hans nærmest, og ingen av oss forutså hvordan det skulle ende.

Om ikke annet blir dette en tankevekker for alle som ønsker trekant. Man leker med ilden.

Anonymkode: de49f...41f

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Man leker med ilden.

Det gjør man helt klart. Ingen vet hvilke følelser som vekkes, og det er ikke valgfritt hva man føler heller.
Jeg klandrer dem ikke, men føler likevel skuffelse over å ikke være delaktig i det som utvikler seg videre.
- Selv om jeg beholder en god relasjon til begge, så er magien som han og jeg hadde borte.

Skrevet

Da var han over på henne? Fikk noen år ekstra med henne? Helt gratis nytelse.  

AnonymBruker
Skrevet

Du var grei å ha, hun er enda greiere å ha.

Anonymkode: c1a71...6ef

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du var grei å ha, hun er enda greiere å ha.

Anonymkode: c1a71...6ef

Det dreier seg om mer enn "kjekt å ha". Han er virkelig forelsket. De har lagt en plan for hvor lenge de må holde det hemmelig før de forteller det til ungene sine, og hvor de skal bo og all ting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og bag..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fint, da får du kjenne på litt av følelsen hans samboer (og barn til og med!) sitter igjen med etter at DU har vært sammen med han bak hennes rygg! Skam deg heller! 

Anonymkode: 0ba68...47a

• Liker 11
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint, da får du kjenne på litt av følelsen hans samboer (og barn til og med!) sitter igjen med etter at DU har vært sammen med han bak hennes rygg! Skam deg heller! 

Skadefryd er barnslig. Jeg har ingenting å skjemmes over. Hvorfor antar du at det er bak hennes rygg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skadefryd er barnslig. Jeg har ingenting å skjemmes over. Hvorfor antar du at det er bak hennes rygg?

Fordi du skriver det.

«Blir det bedre å fortsette som en elskerinne til et par, når jeg ikke lenger trenger å holde det skjult for å spare en samboer for sladder?»

Anonymkode: eb8bb...5c9

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi du skriver det.

«Blir det bedre å fortsette som en elskerinne til et par, når jeg ikke lenger trenger å holde det skjult for å spare en samboer for sladder?»

Nei, det skriver jeg ikke. Hun ønsker ikke at andre skal vite det, og det er ikke vanskelig å respektere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det har du. Helt naturlig å føle skadefryd over at noen får smake bittelitt på sin egen medisin. 

Anonymkode: 66149...3ef

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke fortsatt som elskerinne til noen av de. Men avsluttet kontakten med de begge på en vennskapelig måte.

Anonymkode: d83ed...e5e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...