AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Har du opplevd dette? At han gikk for deg. Eller velger han barna? Min problemstilling: meg eller barna? (Han har samboer) Anonymkode: 83d23...3e2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Hvis han ikke velger barna ville jeg løpt fort motsatt vei. Anonymkode: a6602...477 27 8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du opplevd dette? At han gikk for deg. Eller velger han barna? Min problemstilling: meg eller barna? (Han har samboer) Anonymkode: 83d23...3e2 Skal han da aldri møte barna igjen? Man bør ALDRI forlate et forhold "for" noen andre. Man bør forlate det fordi det ikke var riktig og man uavhengig av andre ting ikke ønsker å være sammen med den man virderer å forlate. Anonymkode: b6b0f...f59 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du opplevd dette? At han gikk for deg. Eller velger han barna? Min problemstilling: meg eller barna? (Han har samboer) Anonymkode: 83d23...3e2 Den problemstillingen hadde jeg aldri satt meg selv i. Men hadde det skjedd og han valgte bort barna sine for meg, så hadde jeg dumpa fyren. For en idiot Anonymkode: ae6f2...4fe 12 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal han da aldri møte barna igjen? Man bør ALDRI forlate et forhold "for" noen andre. Man bør forlate det fordi det ikke var riktig og man uavhengig av andre ting ikke ønsker å være sammen med den man virderer å forlate. Anonymkode: b6b0f...f59 Nei, x mener han ikke skal møte barna. Så han må må velge. Barna eller meg. Anonymkode: 83d23...3e2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 Har to ord til deg: IKKE GIDD. Finn deg en mann uten drama. Anonymkode: 73bae...a63 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #7 Skrevet 15. juli 2023 Man behøver da ikke forlate barna selv om man bytte kvinne, nå må dere slutte Anonymkode: 20d84...543 9 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #8 Skrevet 15. juli 2023 Min hemmelige kjæreste og jeg har vært sammen i ti år, og utgangspunktet var at vi ikke skal endre livssituasjon eller røpe noe før barna er store. Vi har vært hemmelige elskere, venner og kjærester, og ikke valgt bort hverken hverandre eller barna. Ikke engang samboeren har vi valgt bort, ikke før i høst. Da flytter hun ut. Anonymkode: 57324...a12 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #9 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man behøver da ikke forlate barna selv om man bytte kvinne, nå må dere slutte Anonymkode: 20d84...543 Iflg noen så ødlegger man familie hus og hjem, om man skiller seg! Anonymkode: 83d23...3e2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #10 Skrevet 17. juli 2023 Det der er en fæl måte å si det på. Ja, skilsmisse/brudd mellom foreldre går utover barna. Men å velge en annen kvinne foran barna.. Nei. Da får jeg en annen assosiasjon, nemlig den "onde stemor" som prøver å komme mellom far og barn, blir sur når de har kontakt, stikker kjepper i hjulene for besøk og ferier sammen, setter åpenbart sine eller deres felles barn langt over hans fra forrige forhold etc. DET er ikke lov, Ingen kvinne skal kreve å bli valgt foran barna hans på den måten. Barna skal ALLTID komme først. Men man kan ha samlivsbrudd selv når man har barn, man må ikke leve i et miserabelt forhold for deres skyld. Det kan jo være kjipt for dem det også, om det er isfront hjemme, dårlig stemning, far er utro og blir kanskje tatt i det osv. Noen forhold må bare ta slutt. Men han velger ikke deg foran barna. Han skal avslutte et forhold som måtte slutte uansett. Og så skal han etterpå prioritere barna, og du er nummer to etter dem. Hvis dette bruddet skal gjennomføres så skal deres ve og vel være førstepri gjennom hele prosessen. Og du må leve med det han og eksen kommer frem til der og være tålmodig og sette deg selv i andre rekke. Anonymkode: 0eaa7...795 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #11 Skrevet 17. juli 2023 Er dette en variant av elskerinnetalen du er blitt utsatt for ts? Han forklarer hvorfor han ikke kan velge deg framfor kona - «for da får jeg aldri se barna igjen, har hun sagt! Hulk!» Kanskje han er så smart at han fingerer litt sjelekval også, ved dette «vanskelige valget»? Anonymkode: 6342c...87f 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #12 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.07): Nei, x mener han ikke skal møte barna. Så han må må velge. Barna eller meg. Anonymkode: 83d23...3e2 Hvem sier han må velge? Anonymkode: 36637...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #13 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.10): Min hemmelige kjæreste og jeg har vært sammen i ti år, og utgangspunktet var at vi ikke skal endre livssituasjon eller røpe noe før barna er store. Vi har vært hemmelige elskere, venner og kjærester, og ikke valgt bort hverken hverandre eller barna. Ikke engang samboeren har vi valgt bort, ikke før i høst. Da flytter hun ut. Anonymkode: 57324...a12 Så din samboer, og evt din elskerinne sin samboer har blitt holdt for narr i 10 år? Og dere to skal forlate løgneforholdet og forsette lykkelig sammen? Ikke rart folk tar selvmord i alle fall. Å bli utsatt for noe sånt. Hvorfor brøt du ikke ditt forhold for 10 år siden og lot din forsmådde samboer finne sin egen lykke. 10 år er lenge, hun hadde nok hatt bedre lykke å finne en mann som ville elsket henne og kun ville ha henne resten av livet sitt for 10 år siden, enn nå. Og bli lurt og løyet til i så mange år , kun pga egoismen til partner som ville ha i pose og sekk. Du burde skamme deg, ødelegge ett annet menneske så grovt som Du har gjort. Anonymkode: 73388...60f 6 2
Nymerïa Skrevet 17. juli 2023 #14 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.01): Har du opplevd dette? At han gikk for deg. Eller velger han barna? Min problemstilling: meg eller barna? (Han har samboer) Anonymkode: 83d23...3e2 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.07): Nei, x mener han ikke skal møte barna. Så han må må velge. Barna eller meg. Anonymkode: 83d23...3e2 Han har samboer og x mener at han ikke skal møte barna? Når han kommer med så usammenhengende forklaringer så hadde jeg lagt til grunn at hele greia var påskudd for å få pose og sekk (og kanskje veske også hvis det er 3 damer involvert.) Han klarer ikke engang å få løgnene til å henge sammen. Jeg kjenner ikke en eneste person som mener at den andre forelderen ikke skal få møte barna hvis han finner seg en ny. Dessuten er folk såpass oppegående i 2023 at de er klar over at det ikke er sånn det fungerer. Jeg værer en dramadronning av rang. Og da snakker jeg verken om samboeren eller xen. 5
Brunello Skrevet 17. juli 2023 #15 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvem sier han må velge? Anonymkode: 36637...eb4 Som en annen påpeker, er det i alle fall mye drama her. Så hvorfor gidde? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #16 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.01): Har du opplevd dette? At han gikk for deg. Eller velger han barna? Min problemstilling: meg eller barna? (Han har samboer) Anonymkode: 83d23...3e2 hvis han ikke velger sin egen samboer eller barna, hvorfor tror du egentlig at han kommer til å velge DEG i det lengre løp?? kanskje typen kommer til å velge vekk deg også, før eller senere. Akkurat som han velger vekk sin nåværende samboer og barn. Anonymkode: 11e38...c2b 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #17 Skrevet 17. juli 2023 Eh han har samboer også..glemte du det? Anonymkode: 2dd46...69a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #18 Skrevet 17. juli 2023 Du vet jo allerede han ikke er trofast. Lykke til. Anonymkode: 2dd46...69a 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #19 Skrevet 17. juli 2023 Tenk å være så tett som TS da gitt. Nei, TS, du er ikke kjæresten hans. Du er elskerinne. Og selvsagt får han se barna selv om han skulle gå fra samboeren sin. Alle vet jo det. Så dette er verdens dårligste unnskyldning. At han kanskje ikke orker tanken på å se barna kun halve tiden er derimot veldig forståelig. Men da tar han jammen en stor risiko ved å ha en elskerinne på si, for den dagen samboeren oppdager dette så kan det fort bli resultatet uansett. Anonymkode: 37dc9...cd6 5
Snok1 Skrevet 17. juli 2023 #20 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.04): Man bør ALDRI forlate et forhold "for" noen andre. Man bør forlate det fordi det ikke var riktig og man uavhengig av andre ting ikke ønsker å være sammen med den man virderer å forlate. Dette er fasit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå