Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har nettopp lastet ned iTunes. Når jeg spiller av musikk, finnes det ingen knapp for å stanse spillingen, - får bare lov til å hoppe fremover og bakover mellom sanger og å ta pause, men ikke å stoppe avspillingen. Jeg måtte faktisk lukke hele programmet for å få slutt på musikken. Lisa
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 Du trykker bare space-knappen (den du bruker til å skrive mellomrom mellom ordene). Ellers er det jo en egen meny som heter kontroller (iallefall på min mac-versjon).
Gjest ArneP Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Er ikke det å "stoppe" noe som henger igjen fra den gang man brukte kassettspillere? Blir det ikke det samme å pause? Evt velge en annen sang?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Takk. Space-tasten ga bare pause. Men jeg fikk til å bytte sang, ved å dobbeltklikke på ny sang. Er vant med Windows Media Player, som har stoppknapp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå