AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Vet ikke helt hvor denne skulle postes så prøver meg her, bare å flytte innlegget hvis det er feilplassert. Har ei venninne som er lokalpolitiker. Hun blir rett og slett mobbet og slaktet og det går veldig på privat karakter på sosiale medier. Sladder og rykter. Hadde en stund lyst å engasjere meg i politikken, men aldri om jeg vil. At folk går inn i dette rottereiret frivillig er… ja da må man være tykkhudet. Folk er så slemme mot hverandre, og på nett er det så lett å spy ut eder og galle.. skjønner ikke hva folk oppnår? Måtte bare få sagt det Anonymkode: d21b3...470
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke helt hvor denne skulle postes så prøver meg her, bare å flytte innlegget hvis det er feilplassert. Har ei venninne som er lokalpolitiker. Hun blir rett og slett mobbet og slaktet og det går veldig på privat karakter på sosiale medier. Sladder og rykter. Hadde en stund lyst å engasjere meg i politikken, men aldri om jeg vil. At folk går inn i dette rottereiret frivillig er… ja da må man være tykkhudet. Folk er så slemme mot hverandre, og på nett er det så lett å spy ut eder og galle.. skjønner ikke hva folk oppnår? Måtte bare få sagt det Anonymkode: d21b3...470 Enig! Det virker ikke som alle ønsker å diskutere på et saklig nivå. De spyr ut mye gugge. Anonymkode: fc534...324
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Ja. Og verst for kvinnelige politikere og andre som uttaler seg i media. Jeg hadde ikke orket. Anonymkode: e5cf2...ccd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Jeg har i mange år tenkt at det å være politiker må være det mest utakknemlige yrket som finnes. Det er vel ingen annen jobb hvor så mange sitter i sofaen og tror de kan gjøre jobben bedre enn deg selv. Anonymkode: 08017...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå