Gå til innhold

Pakket tingene sammen og dro min vei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dro på tur med han kompisen min og ei vennine. Vi skulle overnatte fra  fredagen til lørdagen, forrige helg. Gikk ikke som planlagt. Vi drakk litt vin, vennina mi og han tok shot. Begynte å bli godt full. Jeg også var full, jeg ville sove. Så jeg sa til ham jeg legger meg, han ville være oppe fremdeles....mens vennina mi la seg i andre soverommet. Kort tid etterpå begynner han å banke på soveromsdøren, jeg roper høyt: faen slutt!  Han fortsetter å banke igjen, stopper i noen sekunder. Jeg sier: xx værsåsnill, jeg prøver å sove. Etterpå begynner han å gjøre seg til en med mørk stemme: uhu, jeg kommer inn nå nå unge frøken! .Han skjønner at jeg snart sover, men han er fremdeles i stua

Etterpå vekker han meg midt på natta etter 2-4 timer: "det var ikke meg, var nok spøkelse, tror det fins spøkelser her"....han begynner å snakke om mye rart alt fra vold, politiker  som stjeler,   voldssaker, krim, 12 år gamle gutter som bærer kniv , gale mennesker i gata som løper naken rundt, mennesker på Grønland som stinker weed, ransaking av ungdommer, bilister som kjører fort, unge som sitter fast hodet sitt i en skulptur i Oslo. Jeg sier: jeg gidder ikke høre på dette, hvis ikke du slutter så drar jeg hjem. For å irritere meg enda mere, så begynner han å kile meg. Jeg hater dette.  Jeg pakker tingene sammen og tar bilen min og kjører min vei. Han sier sånn: javel prøvde å være morsom, men du tåler ikke noe. Jeg orket ikke høre på han. Fyfaen

Anonymkode: 63858...3dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du å diskutere eller spørre om?

Anonymkode: 24dbb...2ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, håper du har slått opp med ham?!

Anonymkode: 8ae23...443

Skrevet

Du gjorde helt rett. Kom deg unna, og lev trygt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det med en unge som satte fast hodet i skulptur skjedde i går, ikke for en uke siden. Litt forvirret, TS? 

Anonymkode: 37793...df3

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Reiste du bare fra venninnen din..? 

Anonymkode: 78dd0...603

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du tatt?! :bond:

Anonymkode: 0a596...d05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjørte du i fylla? 

Anonymkode: 01f28...6c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykiatri eller bare full.

Anonymkode: b98c2...51e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjørte du i fylla? 

Dette!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dro på tur med han kompisen min og ei vennine. Vi skulle overnatte fra  fredagen til lørdagen, forrige helg. Gikk ikke som planlagt. Vi drakk litt vin, vennina mi og han tok shot. Begynte å bli godt full. Jeg også var full, jeg ville sove. Så jeg sa til ham jeg legger meg, han ville være oppe fremdeles....mens vennina mi la seg i andre soverommet. Kort tid etterpå begynner han å banke på soveromsdøren, jeg roper høyt: faen slutt!  Han fortsetter å banke igjen, stopper i noen sekunder. Jeg sier: xx værsåsnill, jeg prøver å sove. Etterpå begynner han å gjøre seg til en med mørk stemme: uhu, jeg kommer inn nå nå unge frøken! .Han skjønner at jeg snart sover, men han er fremdeles i stua

Etterpå vekker han meg midt på natta etter 2-4 timer: "det var ikke meg, var nok spøkelse, tror det fins spøkelser her"....han begynner å snakke om mye rart alt fra vold, politiker  som stjeler,   voldssaker, krim, 12 år gamle gutter som bærer kniv , gale mennesker i gata som løper naken rundt, mennesker på Grønland som stinker weed, ransaking av ungdommer, bilister som kjører fort, unge som sitter fast hodet sitt i en skulptur i Oslo. Jeg sier: jeg gidder ikke høre på dette, hvis ikke du slutter så drar jeg hjem. For å irritere meg enda mere, så begynner han å kile meg. Jeg hater dette.  Jeg pakker tingene sammen og tar bilen min og kjører min vei. Han sier sånn: javel prøvde å være morsom, men du tåler ikke noe. Jeg orket ikke høre på han. Fyfaen

Han var full og slitsom, men du fyllekjørte; det er mye verre! 😠

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjørte du i fylla? 

Ja. Hun drakk så pass mye at hun kjente seg full til og med, så promillen var nok ganske høy også…

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Reiste du bare fra venninnen din..? 

Anonymkode: 78dd0...603

Verre at hun fyllekjørte 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 0.12):

Ok, håper du har slått opp med ham?!

Anonymkode: 8ae23...443

Nei han er jo kompis, men han er sur nå da

AnonymBruker
Skrevet

HAN er sur? Hva pokker? Be han dra til helvete!

Anonymkode: 18509...605

AnonymBruker
Skrevet
On 7/16/2023 at 12:01 AM, AnonymBruker said:

OG dette var alovrligt nok til å kjøre i fylla og kunne drept noen?

Du er jo dum.

Anonymkode: c3d12...c81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sitter å vrøvler litt i fylla. Han gjorde deg vel ikke noe fysisk? Han har jo rett. Alt dette er reelt. Ble du redd eller bare pissed?

Jeg synes du overreagerte. Du sier at du selv var full. Og dere er såpass gode venner at du reiser på hyttetur med ham og en venninne. Da er det kjipt av deg å bare stikke av, kjøre i fylla og forlate din venninne.

Å kjøre i fylla er en grov forbrytelse. Synd du ikke ble tatt. En egoistisk handling. Setter andres liv i fare fordi du ble sur. Herlighet for en oppførsel av deg.

Anonymkode: 4fdc0...a40

• Liker 2
Skrevet

Alt det babbelet han lekset ut av seg er ingenting i forhold til en time på KG.... Ingen grunn til å fyllekjøre for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...