AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Jeg er 44 år gammel. Mensen har alltid vært veldig reglemessig, +/- 1 dag. Men det siste året har den innimellom vært ganske forsinka, opptil 5 dager. Nå er jeg 6 dager forsinka og enda ingen tegn på mens. Har dog alle symptomene, det har jeg hatt hele uka, men mangler bare mensen. Noen andre som har opplevd dette? Håper ikke det er tegn på overgangsalderen riktig enda Anonymkode: 9f62d...fb7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Helt normalt. Fikk le gre syklus da jeg var rundt 35. Anonymkode: 21e58...263
Miaiai Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 I vår familie er det veldig vanlig og komme i overgangsalderen rundt 40. Heldigvis veldig lite plaget av overgangsalderen også, så håper det blir sånn for meg ogås. Nå bruker jeg spiral pga jeg eg redd jeg kan bli gravid. Så aner jo ikke om jeg kan være der selv. 43 år nå, fikk et barn når jeg var 40. Er vel 1 som har fått barn så seint o min familie i generasjoner. Nettopp pga tidlig overgangsalder. Mamma, søsteren min og mormor mistet mensen helt ved 40-41. Jeg får ikke blødninger pga spiralen, så aner ikke. Men dem var jo nesten ikke plaget av noe bivirkninger heller. Men søsteren min nevnte at perioden hennes tullet dem siste 2 årene før.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Stress? Er 48 og har siste året ikke hatt pga nettopp det. Anonymkode: 397c7...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå