Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor har blitt alvorlig syk og kommer nok ikke hjem fra sykehjem. I de siste månedene har hun advart meg mot at mannen hennes kommer tii å stjele fra henne. Nå har jeg sett hvor mye han har stjålet (gikk gjennom smykkene hennes sammen med henne)

jeg har jo ikke noe bevis. Hun har testamentert alle smykker til meg så eneste sjansen hans til å få noe etter henne er å stjele - og nå har han gjort det… 

Jeg kan ikke bevise noe og dermed ikke politianmelde. Men kan jeg ta hevn? Og i så tilfelle - hvordan? Han har nok gjemt smykkene i en leilighet han har i Spania så blir vanskelig å lete…

Anonymkode: 5d06c...102

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjult kamera...

Anonymkode: 06e64...f18

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Voodoo. Står en del om det i religionsforumet.

Anonymkode: 0488c...570

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 4cd30...695

AnonymBruker
Skrevet

Moren din kan kanskje snakke med politiet? Hvis du ringer og anmelder og forklarer og organiserer så de kan komme på sykehjemmet. Hvis hun advarte deg har hun jo grunner til det fra tidligere og politiet vil da ha mer grunnlag enn bare dine påstander. 

Anonymkode: 3a696...71e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2023 den 23.10):

Min mor har blitt alvorlig syk og kommer nok ikke hjem fra sykehjem. I de siste månedene har hun advart meg mot at mannen hennes kommer tii å stjele fra henne. Nå har jeg sett hvor mye han har stjålet (gikk gjennom smykkene hennes sammen med henne)

jeg har jo ikke noe bevis. Hun har testamentert alle smykker til meg så eneste sjansen hans til å få noe etter henne er å stjele - og nå har han gjort det… 

Jeg kan ikke bevise noe og dermed ikke politianmelde. Men kan jeg ta hevn? Og i så tilfelle - hvordan? Han har nok gjemt smykkene i en leilighet han har i Spania så blir vanskelig å lete…

Anonymkode: 5d06c...102

Ta og avfotografer det hun har av smykker så har du iallefall et bevis på hva hun hadde på det tidspunktet du tok bildene…Du skal vel arve dine foreldre når tiden kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta hevn ved å anmelde ham, kontakte advokat og å få moren din til å gi deg forskudd på arv eller testamentere alt hun eier til deg. Hvis de eier hus sammen f eks så kan han bli nødt til å selge det istedetfor å sitte i uskiftet bo. 

Anonymkode: 3a696...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...