Gå til innhold

Lite attraktive menn med skyhøye krav..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært litt på en datingside og sondert litt terreng i det siste, men må si jeg er litt tatt på sengen av menns kravstorhet..

De aller fleste av mennene er godt under middels attraktive, de beste er middels, ingen er attraktive. Kravene disse karene stiller er og bare til å le seg i hjel av..De skal ha ditt og de skal ha datt, der jeg blir utslitt bare av å lese all kravene deres.

Er det noen sider som er verre/bedre enn andre? Jeg har ikke andre realistiske muligheter enn nett til å treffe noen. 

Anonymkode: bb28c...ad5

• Liker 15
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal de ha? 

Anonymkode: 0eaf1...7ee

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Yeah right

Anonymkode: 374c6...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt gjenkjennelig. Jeg var på Tinder i en knapp måned, og på den tiden fikk jeg krav som:

- "Du er vel glattbarbert?"

- "Jeg liker kvinner i kjole og høye hæler"

- "Kvinner er penest med lange røde negler"

- "Kvinner er penest med langt hår"

- "Hvor store pupper har du? Jeg liker dem en håndfull stor"

- "Kvinner som liker å stelle hjemme er the holy grail"

- "Ikke for å være gammeldags, men det er fint med kvinner som lar mannen være sjefen"

- "Du er vel ikke feminist?"

- "Det er fint at du er yngre enn meg, yngre kvinner er bedre enn dem på min egen alder"

- "Du er vel glad i barn siden du har egne barn, kanskje du kan passe mine også?"

And the list goes on.

Tilfeldigvis er jeg feminin av natur, liker å ordne hår og negler og sånt, men slike krav gjorde meg bare kvalm. 

Og ja, det var de mest uattraktive mannfolka som kom med slikt.

Anonymkode: 154a5...c62

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært litt på en datingside og sondert litt terreng i det siste, men må si jeg er litt tatt på sengen av menns kravstorhet..

De aller fleste av mennene er godt under middels attraktive, de beste er middels, ingen er attraktive. Kravene disse karene stiller er og bare til å le seg i hjel av..De skal ha ditt og de skal ha datt, der jeg blir utslitt bare av å lese all kravene deres.

Er det noen sider som er verre/bedre enn andre? Jeg har ikke andre realistiske muligheter enn nett til å treffe noen. 

Akkurat som mange kvinner... 

Anonymkode: c4a8d...34b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Kvinner er da minst like kravstore. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

En fyr på match.com sa han hadde dårlig økonomi, ble raskt sint etc, gjett om han ble ignorert.... Men jeg vet hvem han er, kvinnehater og en som ville tatt hvem som helst.  Også dømt for familievold

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet. Hvis det er lite attraktive menn... hvorfor bryr du deg om hvilke krav de har? Hvilke krav har de som er så urealistiske? Og har de kravene i profilen, eller kommer det fram under chatting?

Anonymkode: 87a7d...0f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (7 minutter siden):

Kvinner er da minst like kravstore. 

Alle kvinner er virkelig ikke like kravstore. Tror du virkelig vi kan være det som 37-åring og eldre? 🫣 Da hadde det ikke blitt noen dates for å si det sånn.. 

Anonymkode: 317c2...b0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Drakensson
Skrevet

Hvis kvinner er "kravstore" så får vi menn også være det. Har ingenting å si hvor pene vi er, som kan være ganske subjektivt. Haha men det er vel bare alright å si som kvinne. Alle har rett å ha sine krav, menn og kvinner. Ikke vær en hykler. Det er ikke sexy.

Kort sagt.....suck it up. Sånn er gamet

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle kvinner er virkelig ikke like kravstore. Tror du virkelig vi kan være det som 37-åring og eldre? 🫣 Da hadde det ikke blitt noen dates for å si det sånn.. 

Alle menn er vel heller ikke like kravstore.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det de skal ha av ditt og datt?

Skrevet
Topsi skrev (13 minutter siden):

En fyr på match.com sa han hadde dårlig økonomi, ble raskt sint etc, gjett om han ble ignorert.... Men jeg vet hvem han er, kvinnehater og en som ville tatt hvem som helst.  Også dømt for familievold

Han var ærlig. Ikke akkurat det beste sjekketrikset å di man blir sint og har dårlig økonomi. For meg virker det mer som feilslått ironi.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når man må ty til apper og nettsteder for å treffe noen.

Treffer mine partnere i dagliglivet jeg og slipper unna disse tullingene.

Anonymkode: d26d8...e6a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

Alle menn er vel heller ikke like kravstore.

Trådstarter åpner med å fortelle at det er en del kravstore menn på datingsider. Disse er selv ikke attraktive.

Trådstarter har ikke åpnet med å si "alle menn", eller en gang, "alle menn som ikke er attraktive".

Anonymkode: cf487...a6f

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal vi se... 

-Du må være høy

-Du må ha breie skuldrer

-Du må ta vare på utseende ditt

-Du må ikke ha skjegg, (jeg hater langt skjegg) 

-Du må være glad i å trene

-Du må være handy

-Du må ha store kraftige hender 

-Du må ha båt 

-Du må være glad i hunder og andre dyr

-Du må ikke stemme Frp

Osv osv... 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

Han var ærlig. Ikke akkurat det beste sjekketrikset å di man blir sint og har dårlig økonomi. For meg virker det mer som feilslått ironi.

Nei, jeg kjente han, jeg måtte faktisk kontakte politiet på et tidspunkt... 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Absolutt gjenkjennelig. Jeg var på Tinder i en knapp måned, og på den tiden fikk jeg krav som:

- "Du er vel glattbarbert?"

- "Jeg liker kvinner i kjole og høye hæler"

- "Kvinner er penest med lange røde negler"

- "Kvinner er penest med langt hår"

- "Hvor store pupper har du? Jeg liker dem en håndfull stor"

- "Kvinner som liker å stelle hjemme er the holy grail"

- "Ikke for å være gammeldags, men det er fint med kvinner som lar mannen være sjefen"

- "Du er vel ikke feminist?"

- "Det er fint at du er yngre enn meg, yngre kvinner er bedre enn dem på min egen alder"

- "Du er vel glad i barn siden du har egne barn, kanskje du kan passe mine også?"

And the list goes on.

Tilfeldigvis er jeg feminin av natur, liker å ordne hår og negler og sånt, men slike krav gjorde meg bare kvalm. 

Og ja, det var de mest uattraktive mannfolka som kom med slikt.

Anonymkode: 154a5...c62

Masse av det du skriver er ganske uskyldige preferanser. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal vi se... 

-Du må være høy

-Du må ha breie skuldrer

-Du må ta vare på utseende ditt

-Du må ikke ha skjegg, (jeg hater langt skjegg) 

-Du må være glad i å trene

-Du må være handy

-Du må ha store kraftige hender 

-Du må ha båt 

-Du må være glad i hunder og andre dyr

-Du må ikke stemme Frp

Osv osv... 

Akkurat som jeg bryr meg om dette. 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Akkurat som jeg bryr meg om dette. 🙈

Han jeg dater nå har ikke noe av dette, bare at han tar litt vare på utseendet og er tilfeldigvis høy da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...