AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Har kastet meg uti noe nytt, en hobbygruppe. Vi er blitt rundt 10 stykker. De aller fleste kan sitte i lang tid å fortelle en historie fra livet sitt, en reise de har vært på, jobb de har hatt, noe komisk som skjedde de. Før en annen overtar med sine historier og hendelse. Jeg er ingen god story teller, og hvertfall ikke foran mange. Og det som er enda tristere er at jeg har nesten ikke opplevd noen ting. Jeg har kun vært i nabolandene og jeg har ikke opplevd noe særlig. Hver gang jeg har vært med hobbygruppa kommer jeg hjem med en trist følelse. Og de må tenke jeg er verdens kjedeligste person og lurer sikkert på hva jeg egentlig gjør der. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 0b21e...997 1
visp Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har kastet meg uti noe nytt, en hobbygruppe. Vi er blitt rundt 10 stykker. De aller fleste kan sitte i lang tid å fortelle en historie fra livet sitt, en reise de har vært på, jobb de har hatt, noe komisk som skjedde de. Før en annen overtar med sine historier og hendelse. Jeg er ingen god story teller, og hvertfall ikke foran mange. Og det som er enda tristere er at jeg har nesten ikke opplevd noen ting. Jeg har kun vært i nabolandene og jeg har ikke opplevd noe særlig. Hver gang jeg har vært med hobbygruppa kommer jeg hjem med en trist følelse. Og de må tenke jeg er verdens kjedeligste person og lurer sikkert på hva jeg egentlig gjør der. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 0b21e...997 Ikke gjør noe. Det er nok å være den du er:) Det er absolutt ikke naturlig for alle å sitte og fortelle mye fra livet sitt. 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Jeg tror ikke dette har noe med at du ikke har reist noen steder. Jeg har reist mye men føler det samme som deg. Jeg er ikke en som sitter og forteller historier. Men jeg har også lagt merke til at noen forteller veldig uinteressante ting om seg selv også. Det kunne heller aldri falle meg inn. Så jeg tror vi bare er ulike der. Det beste er om du greier å ikke klandre deg for den du er, men prøve å tro på at folk kan like deg sånn du er. Anonymkode: 6515c...15e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Jeg har fått mitt 3. barn. Føler det helt likt i barselgruppen. Men, jeg kjenner ikke meg selv igjen. Jeg er egentlig ganske så festlig, opplevd mye, har vansligvis mye å snakke om. Med den gjengen, nada niks. Klmmer nok ikke til å delta på flere treff Anonymkode: 44d08...604 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har kastet meg uti noe nytt, en hobbygruppe. Vi er blitt rundt 10 stykker. De aller fleste kan sitte i lang tid å fortelle en historie fra livet sitt, en reise de har vært på, jobb de har hatt, noe komisk som skjedde de. Før en annen overtar med sine historier og hendelse. Jeg er ingen god story teller, og hvertfall ikke foran mange. Og det som er enda tristere er at jeg har nesten ikke opplevd noen ting. Jeg har kun vært i nabolandene og jeg har ikke opplevd noe særlig. Hver gang jeg har vært med hobbygruppa kommer jeg hjem med en trist følelse. Og de må tenke jeg er verdens kjedeligste person og lurer sikkert på hva jeg egentlig gjør der. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 0b21e...997 Skjønner følelsen, men du har like mye å komme med du som de andre har. Det er veldig kjedelig å høre om andres ferier og reiser, kan dere ikke snakke litt om hverdagen og om livet ellers da? Liker mye mer å snakke om livets utfordringer enn overfladiske ting som vingårder i Italia.. Anonymkode: a4f78...e06
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 Noen er bare gladere i å fortelle halvinteressante ting om seg selv. Anonymkode: fa150...bba
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner følelsen, men du har like mye å komme med du som de andre har. Det er veldig kjedelig å høre om andres ferier og reiser, kan dere ikke snakke litt om hverdagen og om livet ellers da? Liker mye mer å snakke om livets utfordringer enn overfladiske ting som vingårder i Italia.. Anonymkode: a4f78...e06 Det er jeg sååå enig med deg i. Reiser og slike ting er ikke interessant å høre på, små rare historier er fint. Livet er spennede og samtaler om livet på godt og vondt kan de fleste relatere seg til. Anonymkode: bf667...e9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå