Gå til innhold

Sydenferie utsatt pga nekt på flyet,til tross for reserverte seter. Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overbooking er ikke så uvanlig, men virker som det ble håndtert helt feil her. De skulle blant annet ha bedt om frivillige, noe man ofte får når det lokkes med kompensasjon. Hvor man står i køen har ikke noe å si, tror blant annet de som har betalt minst ligger tynnest an. 

Anonymkode: d81a8...dd4

Skrevet

Dette har heldigvis aldri hendt meg,til tross for at jeg har reist en god del. Men må si slikt gjør meg ganske nervøs. Spesielt dersom jeg har mellomlandinger,noe jeg har ofte.

Skrevet

Enig med TS. Skjønner ikke at det er mulig når man til og med har (betalt for) reservert seter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan kunne det skje? Var de for sene til å sjekke inn? Virker for meg helt sykt

Anonymkode: 8f384...a1f

Utfra hva jeg leser var de ute i god tid/langt frem i køen, men ble stoppet og bedt om å gå til siden til alle hadde gått ombord, da de ansatte håpet at noen ikke skulle dukke opp, og etter at alle var gått ombord var det kun 3 plasser spredt i flyet igjen. De her var 4 stk, MED setereservasjon

Anonymkode: f5577...282

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er for pysete. Jeg ville NEKTET å dra derfra. 

Anonymkode: 68164...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som hun i denne tråden hadde grunn til bekymring. Men ser ikke ut som samme familien i det minste. 

Anonymkode: d81a8...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...