Gå til innhold

Overreagerer jeg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med en mann og har virkelig slitt i forholdet der han ikke vært grei med meg. Min beste venninne vet alt om det. 

Hun er på ferie i samme by han bor i. Plutselig får jeg melding at hun møtte ham på strand og nå er de ute sammen på en party. Hun kjedet seg i leiligheten og spurte ham om de kan henge sammen. Får meldinger at han snakker mye om meg osv. 

De ble kjent via meg og traff hverande en gang. Jeg ble rett og slett uvel når jeg fikk melding. 

Anonymkode: fd341...4cb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du, jeg synes du skal benytte denne anledningen til å komme deg helt ut av forholdet.

Ingen fortjener å bli behandlet dårlig av den de er sammen med!

Jeg kjenner historien til tre personer. Mannen var ikke snill med kona. Hennes beste venninne så i år merkene etter volden mannen utsatte kona for, og gjorde sitt beste for å støtte kona til å komme seg ut av forholdet. Kona greide til slutt å gå. Hva skjedde kort tid etter? Konas beste venninne ble sammen med eksmannen hennes - helt naivt blåøyd mente venninnen at det var ekte kjærlighet mellom henne selv og ekskonas mann, og at mannen aldri ville være voldelig mot henne. Spol få år frem så var den tidligere bestevenninnen, som aldri hadde brukt stoff, blitt narkoman, fullstendig psykisk ødelagt av volden (og stoffet mannen hadde introdusert henne for), og hadde også mistet barna sine fordi hun ikke lenger var i stand til å gi egne barn omsorg.

Dump fyren og den påståtte venninnen din - jeg lover deg, du vil få det langt bedre uten begge to! ❤️

Anonymkode: 23645...0da

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, hørtes rart ut. Hun bare møtte på han helt tilfeldig i en stor by? 

Anonymkode: e294d...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh, hørtes rart ut. Hun bare møtte på han helt tilfeldig i en stor by? 

Anonymkode: e294d...fa5

Det er ikke en stor by. Han bor der og det er ikke mange strender sånn at de møttes der. Det tror jeg på og det er selvfølgelig greit for meg at de sa hei, men at de går sammen på party stakk skikkelig.

Han har ikke vært voldelig, men utro og har ikke generelt vært en god kjæreste. Hun vet hvor lang tid har jeg brukt for å komme meg over han. 

ts 

• Hjerte 2
Skrevet

Har vært sammen med han, før altså…Skjønner ikke at du gidder å bry deg om han lenger. Dere er jo ikke lenger sammen, han behandlet deg dårlig og var utro mot deg. Teit av henne å melde beskjed til deg om sitt treff med han nå i ettertid. Hva ønsker hun egentlig å oppnå med det?

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke en stor by. Han bor der og det er ikke mange strender sånn at de møttes der. Det tror jeg på og det er selvfølgelig greit for meg at de sa hei, men at de går sammen på party stakk skikkelig.

Han har ikke vært voldelig, men utro og har ikke generelt vært en god kjæreste. Hun vet hvor lang tid har jeg brukt for å komme meg over han. 

ts 

Veldig bra om du ikke er sammen med ham lenger, ts!

Du fortjener langt bedre ❤️

Din venninne er i beste fall ubetenksom og har litt mindre evne til empati, vil jeg tro.

Fokuser på å være glad for at du slipper å kaste bort mer tid på den mannen som du ikke kan stole på!

Gå videre og fokuser på hvordan du kan gjøre ditt liv bra :)

Anonymkode: 23645...0da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

ts 

Hvis du har sånne «venner « , trenger du ikke fiender . Dropp henne . Slett og blokk 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun ville bare informere meg at de har møtt han. Hun er ikke på ferie alene, men kjedeg seg hjemme og var litt nedfor og valgte å sende ham melding for at de kan henge sammen. Med hans venner. 

Jeg hadde aldri gått på party med en som behandlet henne dårlig. 

ts 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun ville bare informere meg at de har møtt han. Hun er ikke på ferie alene, men kjedeg seg hjemme og var litt nedfor og valgte å sende ham melding for at de kan henge sammen. Med hans venner. 

Jeg hadde aldri gått på party med en som behandlet henne dårlig. 

ts 

Enig. Hun er en dårlig venn akkurat nå.❤️

Anonymkode: 47aa0...596

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (35 minutter siden):

Hvis du har sånne «venner « , trenger du ikke fiender . Dropp henne . Slett og blokk 

Enig.

En god venninne sender ikke melding til en venninnes ex «for å henge».

Anonymkode: 12c22...696

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene. 

Hsr sendt henne melding og skrev at jeg er veldig skuffet . Hun er min beste venninne i tillegg vet hun hver eneste detalj hva har jeg gått gjennom følelsemessig 

ts 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig kjæreste i følge deg, men en jævla dårlig venninne spør du meg... 

Anonymkode: 609c9...da2

• Nyttig 2
Skrevet

Merkelig at hun skulle henge med ham som har vært din kjæreste og til og med behandlet deg dårlig. Muligens hun synes det var uskyldig, men da kunne hun spurt deg først om du hadde syntes det var greit.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

ts 

Skjønner godt at du reagerer og jeg føler med deg. Og jeg er helt enig i at du bør kutte ut begge to. Løft hodet og se fremover, legg drittfolk bak deg. Livet har mye mer å by på!

Anonymkode: 5d591...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...