Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #1 Del Skrevet 14. januar 2006 Min bestefar døde i dag tidlig og det skal være begravelse på fredag. Jeg vil kjøpe en bårebukett som skal være fra meg, min mann og min mor. Jeg trenger noen forslag til hva vi skal skrive på båndet til buketten. Jeg ønsker noe annet enn det tradisjonelle vanlige, men med alle tanker i hode nå så trenger jeg litt hjelp. Han var gammel og syk og har det mye bedre der han er nå. Er det noe jeg kan skrive som kanskje får frem det? Alle forslag tas imot med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nkkk Skrevet 15. januar 2006 #2 Del Skrevet 15. januar 2006 Selv endte vi opp med "Takk for alle gode stunder", på tross av at vi også ønsket å finne på noe personlig og sant. Det er jo ikke all verdens plass, heller. "Hvil i fred"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. januar 2006 #3 Del Skrevet 15. januar 2006 Da bestemor døde i fjor, bestilte jeg bånd fra barnebarna hvor det stod "Savner deg, bestemor". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 15. januar 2006 #4 Del Skrevet 15. januar 2006 Vi har alltid pleid å skrive noe personlig. Brukt kjelenavn eller et uttrykk som er mye brukt i familien. Det gir litt ekstra og si farvel på sin egen naturlige måte i en slik trist stund. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 16. januar 2006 #5 Del Skrevet 16. januar 2006 "En siste hilsen fra..." Og kondolerer. Selv om det var ventet, og din bestefar var syk, vil det naturligvis være et savn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå