Gå til innhold

Hvis mannen din ble en superstjerne, hadde du valgt å holde deg i bakgrunnen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typ ikke blitt med diverse kjendisgreier. Ikke blitt avbildet sammen med han. Bare vært anonym. Evt dekket deg til.

Anonymkode: 0bb47...935

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg hadde gått for å være Dolly Partons Carl Dean.

Anonymkode: 63698...28a

• Liker 9
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok blitt med for å være en støtte og vist stolthet for han sin del, men hadde vært mer på siden og ikke måtte være konstant rundt. Men hadde ikke hatt noe imot å blitt avbildet.

Anonymkode: 18e8d...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok holdt meg unna offentligheten ja. Må være utrolig kjipt å være en person alle kjenner igjen, kan ikke gå tur med hunden uten sminke uten at fremmede på nettet skal spekulere i om jeg er narkis 

Anonymkode: 82549...e4d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Om mannen til noen her inne ble superstjerne hadde de nok blitt dumpet ganske raskt da mannen hadde fått tilgang på langt heitere damer 😂

Anonymkode: a9832...296

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne blitt med på typ årlig arrangement. Ellers levd mitt eget liv som vanlig. 

Anonymkode: 82436...956

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville blitt kjent med alle hans kjendis venner. Sikkert blitt influenser også på mine eldre dager. Og hjemme hos i se og hør. Sluttet i jobben min som spl på barneavdeling. Plassert barna mine hos min da fremtidige eksmann annenhver uke for å leve kjendislivet…. Ahhh. Det er lov å drømme

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei holdt meg i bakgrunnen. Hater oppmerksomhet. Hater å bli tatt bilde av. Så nei vil ikke stikke meg fram nei. Mannen kjenner utrolig mange folk. Han blir stoppa hele tiden når han er ut. Så jeg handler ikke med han. For jeg takler det ikke. Jeg stikker bare. Late som jeg ikke kjenner han😂😂

Anonymkode: 9f076...ab5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hadde blitt en av de mystiske konene som aldri blir avbildet.

Anonymkode: 5a644...3a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om mannen til noen her inne ble superstjerne hadde de nok blitt dumpet ganske raskt da mannen hadde fått tilgang på langt heitere damer 😂

Anonymkode: a9832...296

Enten det eller så hadde man blitt hetset for utseendet i sladrepressen. Hva gjør han kule fyren med et drog som meg, liksom. 

Anonymkode: 1844d...741

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde pakket sakene mine og dratt. Han hadde garantert blitt en skikkelig DUST av å være kjendis . 

Anonymkode: c4747...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er litt sånn halvkjent. Jeg løper hvis jeg ser et kamera. Ingen bilder, uttalelser  eller intervjuer.

Anonymkode: 45bbd...92a

• Liker 1
Skrevet

Om mannen hadde blitt superstjerner ville både unge og eldre kvinner stadig prøve seg på han.  Hvor lenge kunne han holdt fristelse unna?  Tiger Woods klarte ikke,  David Beckham klarte det.  Men de fleste klarer ikke det.

Jeg hadde sett på det som forbannelse hvis mannen min ble superstjerne 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Iallfall latterlig med klengete koner. Hvis noen husker 80- tallsgruppa Modern Talking - der hadde den ene fyren alltid på seg ett smykke der det sto Nora med store bokstaver. Det var da kjæresten hans som forlangte at han alltid skulle ha det på bilder og videoer. Komplett latterlig.

Hadde holdt meg i bakgrunnen.

Anonymkode: d14e1...837

Skrevet

Ville holdt meg i bakgrunnen og langt unna pressen.

AnonymBruker
Skrevet

Rørleggerfrue?

Anonymkode: b092f...d71

Skrevet

Jeg hadde melka den kua og smelt opp en instagramkonto 😂

Skrevet

Hadde endret nicket mitt til superstjernefrue

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å bli avbildet og har null eksponeringsbehov, og kunne ALDRI blitt sammen med sånn Johnny Depp-kaliber kjendis. Plutselig skal hele det ondskapsfulle og nådeløse internett mene noe om meg og utseendet mitt. Nei takk!  

Norsk kjendis kan gå, men helst ikke. Hadde holdt meg i bakgrunnen. Jeg er forsåvidt sammen med en gammel halvkjendis/eks-kjendis, men ingen tar bilder av han og ingen på Instagram er interessert i hvem han er sammen med, bare folk over 40 som vet hvem det er. Så det går helt fint. Han får jo fremdeles noen damer i fanget men det synes jeg bare er hyggelig. 

Anonymkode: ae0d7...ae4

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna, spesielt med tanke på at han mest sannsynlig hadde forlatt meg for en yngre og penere utgave

Anonymkode: 7cadf...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...