Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stabilt og trygt forhold.  Vi har barn sammen.

Men kjenner meg så rastløs og kjeder meg med jevnlige mellomrom. Har vært sånn etter det gikk ett par år i forholdet.

Mannen viser forståelse og gir meg muligheten til å dra ut på nye "eventyr", men har ikke fått meg selv til å gjøre det fordi får så dårlig samvittighet bare av tanken.

Og så ender det bare med at jeg blir bitter og irritert på mannen, tar det ut på han stakars, og han fortjener det ikke engang.

Men blir irritert over uvaner og lignende som jeg har tatt opp gang på gang, det er vanskelig å føle seg 100% fornøyd med husarbeid og personlige uvaner og lignende, ting er ikke noe spennende lengre og føler meg ikke så seksuell rundt han lengre selv om jeg bare såvidt har passert 25.... har luftet tanken med han at jeg kanskje aldri var helt klar for å slå meg til ro, men han vil ikke forlate meg.

Dette kommer og går i perioder. Men føles ganske intenst i periodene  hvor det står på som verst. Noen som har noen råd til hvordan håndtere det, og kanskje være litt snillere med den som elsker deg mest? Jeg er kjærlig for det meste, men kan være litt mer krass i dårlige perioder.

Anonymkode: ac886...0a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen tips for jeg har det på samme måte bare at jeg er eldre. Det er noe skikkelig dritt. Jeg å kjeder meg voldsomt og har ikke lyst på sex lenger heller

Anonymkode: dbfae...fc6

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ingen tips for jeg har det på samme måte bare at jeg er eldre. Det er noe skikkelig dritt. Jeg å kjeder meg voldsomt og har ikke lyst på sex lenger heller

Anonymkode: dbfae...fc6

Unner deg det selvfølgelig ikke, men det er godt å høre at jeg ikke er alene

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne skrevet dette. Er eldre en deg. Men jeg kommer nok til å bli. Vi har det fint selv om jeg kjeder meg. Jeg var singel i mange år før jeg møtte han, har hatt flere mindre forhold som aldri klaffet. Vi klaffer, selv om vi ikke alltid har det så spennende. 

Anonymkode: 0aed5...fe9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kunne skrevet dette. Er eldre en deg. Men jeg kommer nok til å bli. Vi har det fint selv om jeg kjeder meg. Jeg var singel i mange år før jeg møtte han, har hatt flere mindre forhold som aldri klaffet. Vi klaffer, selv om vi ikke alltid har det så spennende. 

Anonymkode: 0aed5...fe9

Hvordan håndterer du kjedsomheten, hvordan slår du deg til ro med det på en måte? Hyggelig å høre at dere har det fint selv om det ikke er spennende ☺ 

AnonymBruker
Skrevet

Uff.. det er ikke høyne ha det sånn. Her er intimiteten død etter år med det du beskriver og liten effort fra ham. Jeg er eldre enn deg og har barn så vurderer ikke å gå. Det er jo et fellesskap også og andre verdier i forholdet. Men ja.. jeg hadde nok vurdert annerledes om jeg var barnløs

Anonymkode: 5854c...771

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...