Løven Skrevet 2. november 2002 #1 Skrevet 2. november 2002 Vet veldig godt at dette er litt utenom tema, men de som vil kan svare. Og de som ikke vil trenger ikke. :D Jeg bare lurer på hvorfor dere valgte det nicket som dere gjorde? Noen er jo ganske kreative synes jeg. Og kanskje det ligger en god historie bak. Jeg for min del var så kjedelig at jeg valgte stjernetegnet mitt....
RoadQueen Skrevet 2. november 2002 #2 Skrevet 2. november 2002 Jeg hadde en kort stund en Road King (Harley Davidson) i dens hjemland USA og det var bare helt konge - og med et snev av feminisme ble jeg for en stakket stund Road Queen. Dette glemmer jeg aldri!! Har aldri hatt det så kjekt , jeg - selv om jeg ikke er noen Harley-fan. Derfor holder jeg fast på RoadQueen som nick. Synes for øvrig at det passer meg mtp min ganske altoppslukende MC/bil-interesse og at jeg stadig er på veien i en eller annen sammenheng.
Tusenfryd Skrevet 2. november 2002 #3 Skrevet 2. november 2002 Det ligger en tråd allerede på KG om dette - på personlige meldinger. (kikk litt ut av bryllup av og til, det skjer på hele KG, vet dere ikke bare på bryllup) Dere finner tråden her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=16096
Mystique Skrevet 3. november 2002 #4 Skrevet 3. november 2002 Jeg har hatt mitt nick i alle år (som internett har vært på banen). Jeg syntes at alt med internett var litt spennede og likte det at jeg på en måte kunne være anonym men alikevel meg selv. Jeg ble med andre ord litt mystisk med alle de jeg chattet med. Derav nicket - Mystique :-)
meta Skrevet 4. november 2002 #5 Skrevet 4. november 2002 Da jeg var liten klarte jeg ikke å si navnet mitt og kalte meg meta isteden. Så da bare ble det hengende litt
Mailin Skrevet 4. november 2002 #6 Skrevet 4. november 2002 Statistisk Sentralbyrå seier dette: "Det er 54 kvinner som har Mailin som første fornavn. Det er 48 kvinner som har Mailin som eneste fornavn." Så eg tok sjansen på at ikkje så mange andre heitte det her inne, og berre brukte namnet mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå