Gå til innhold

Litt rart men sant

Anbefalte innlegg

Gjest Tjufsen
Skrevet

Jeg hadde kjøpt leilighet, vettu, og hadde bil etter kjæresten, og når jeg kjøpte leiligheta, så var de redde for at det var noe rart med meg siden jeg var uføretrygdet, men de koste seg, og sa han er en helt normal gutt, men jeg datet litt på nettet, og så endte jeg til slutt, med å bare sitte alene, jeg skjønte samfunnet var meningsløst da, sitter bare alene, ikke sant, hadde så sterk angst også for andre gangen i mitt liv, så jeg presset meg ut igjen da, denne gangen på pub, men fikk ikke så mye som en klem engang på puben, så alt i alt, jeg skjønte samfunnet var meningsløst, så vet ikke hvorfor, men jeg lå i senga og prøvde å fjerne båndet jeg hadde til samfunnet, liksom. lå og presset, plutselig hørte jeg det poppet i hodet, senere, har jeg tenkt at det var blodårene til den delen av hjernen som har bånd til folk, som poppet, mulig det ikke stemmer da, men jeg har ikke egentlig hatt noe bånd til samfunnet, siden, så jeg dro til jeg Hellas istedet og hjalp Syriske flyktninger, alle sliter jo så idag også i samfunnet, men jeg er helt uberørt, hjelper jo folk da, og bryr meg, og er sosial, og høflig, og sånt, men jeg lider ikke med de i samfunnet, naturen er spesiell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du burde prate med noen, mangel på empati, ingen krise med deg, men noen isues er det selvfølgelig å ta tak i

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lengste setningen ever.

Anonymkode: 5ac93...c04

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vis dette innlegget til fastlegen din, så får du hjelp! :klemmer:

Anonymkode: 6da09...629

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...