Gå til innhold

"Jeg sveiper venstre på de kjekkeste på tinder"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle damer sier at de ikke sveiper "de kjekkeste" til høyre. Da tenker de på menn som dette, som strengt tatt ikke er så populære:

image.png.c2f67ac6a1b6e7a4a712aeb4c5d22609.png

Samtidig tror de fleste kvinner at deres smak er unik, siden de ikke bryr seg om mannen "har noen kg ekstra". Det er disse mennene alle andre vil ha og, dette er et eksempel på en slik mann:

image.thumb.png.a879c39955c48030465d3e7c8f15558e.png

Mens mennene ingen vil ha feks ser slik ut:

image.png.26861e089d7a5a913735fb59523ef534.png

Hva tenker dere, stemmer dette ganske bra? Vi vet jo at det er de samme mennene som får nesten alle likes, det som kvinner ikke ser ut til å forstå er akkurat hvilke menn dette er. Det er altså ikke menn med vaskebrett, men store, maskuline menn med høy BMI

Anonymkode: 7a33d...84c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😆helt riktig swiper på de digge mennene! Er selv en 10-er, og populær blant menn i Oslo. Derfor de kaller meg dronninga

Anonymkode: df01e...f21

AnonymBruker
Skrevet

Ja det stemmer nok ganske bra for de fleste. Jeg tenker at de kjekkeste er fake profil men om profilen ser ekte ut er jeg en av få som sveiper liker på vaskebrettmenn.  Men det er fordi jeg trener og ser bra ut selv og har enda til gode å oppleve at en fyr som han på bilde 2 har sexappeal. De er kjekke og greie, jeg skulle gjerne hatt en sånn mann som på bilde nr 2, men sexappealen mangler for min del så derfor går jeg etter vaskebrettmennene som oser sex. Sexappeal er hva som skiller venn og kjæreste for meg men jeg vet at for de fleste andre handler det mer om personlighet og andre egenskaper. 

Anonymkode: 7cdf8...257

AnonymBruker
Skrevet

Det fins heldigvis mellomting mellom alle disse her :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sveipet ikke på de kjekkeste, nei, men jeg er 38, så ikke pur ung heller.

De jeg sveipet høyre på var forskjellige. En mann hadde grått hår, var politi og rundt 177 høy. En var skallet med skjegg og jobbet med IT, ca. 182 høy. En var bibliotekar og hadde blondt hår og måne på toppen, han var ca. 186 høy. Felles for mennene jeg kom på date med, var at de var empatiske, lette å prate med, virket intelligente og hadde sunne og gode hobbier. 3 av de var seriøse og søkte et forhold. Han jeg dater nå jobber i bilbransjen, hår litt grålig hår og er 197. 

Så nei, jeg har aldri sveipet venstre på de kjekkeste 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nesten alle damer sier at de ikke sveiper "de kjekkeste" til høyre. Da tenker de på menn som dette, som strengt tatt ikke er så populære:

Samtidig tror de fleste kvinner at deres smak er unik, siden de ikke bryr seg om mannen "har noen kg ekstra". Det er disse mennene alle andre vil ha og, dette er et eksempel på en slik mann:

Hva tenker dere, stemmer dette ganske bra? Vi vet jo at det er de samme mennene som får nesten alle likes, det som kvinner ikke ser ut til å forstå er akkurat hvilke menn dette er. Det er altså ikke menn med vaskebrett, men store, maskuline menn med høy BMI

Det er ikke så rart at de samme mennene får mange likes, det er temmelig langt mellom de bra profilene som lyser «oppegående, smart mann». Flertallet av kvinner er ikke interessert i menn som poserer halvnakne, kysser hunden sin, tar bilde av neseborene mens de sitter på do eller som skryter av mc/bil/våpen/gaming etc.  

Tviler sterkt på at de som er useriøse og søker sexpartner får mange likes heller.

Anonymkode: b2f71...44f

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymkvinneViken skrev (5 minutter siden):

Jeg sveipet ikke på de kjekkeste, nei, men jeg er 38, så ikke pur ung heller.

De jeg sveipet høyre på var forskjellige. En mann hadde grått hår, var politi og rundt 177 høy. En var skallet med skjegg og jobbet med IT, ca. 182 høy. En var bibliotekar og hadde blondt hår og måne på toppen, han var ca. 186 høy. Felles for mennene jeg kom på date med, var at de var empatiske, lette å prate med, virket intelligente og hadde sunne og gode hobbier. 3 av de var seriøse og søkte et forhold. Han jeg dater nå jobber i bilbransjen, hår litt grålig hår og er 197. 

Så nei, jeg har aldri sveipet venstre på de kjekkeste 😅

Mente har aldri sveipet høyre på de kjekkeste 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han nederste fyren er nydelig, klart noen vil ha ham! 💕

Anonymkode: b0ca5...d6c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle de der er for kjekke for meg.

Anonymkode: f9fba...5ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han ligner egentlig på han handymannen i ansiktet utenom hårsveisen og skjegget, men ansiktstrekkene er de samme. Er mye menn kan gjøre med en fin sveis og ordentlig skjeggklipp,  går fort fra en 1er til en sterk 7er på bare det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2023 den 19.38):

Ja, fordi han er rik og har høy status.

AnonymBruker
Skrevet
BerntHulken skrev (2 timer siden):

Ja, fordi han er rik og har høy status.

Nei, fordi han er pen, fin og litt myk mann. Noen liker det, andre ikke 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, fordi han er pen, fin og litt myk mann. Noen liker det, andre ikke 🤷🏼‍♀️

Ja ja, men nå skal du høre her kvinne, ingen forstår seg bedre på kvinner enn en mann gjør.

Anonymkode: 4f824...5f4

• Liker 1
Skrevet

Han nederste hadde veldig pene øyne, og hadde nok klatret fra rundt 5 til rundt 7 ved å anlegge et velstelt skjegg.

Mannen min ligner mest på han i midten, men mannen min er jo egentlig altfor kjekk for meg.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er de mennene som får flest likerklikk på tiktok.

b55ffa58-1c23-4b86-84aa-53c77070b685?fit

9c154360-2caf-45dd-b216-05feb0cde7a6?fit

https://www.aftenposten.no/sport/i/zEwmOK/tiktok-turnerne

Skal jeg komme med linker over kvinner som får flest likes på Instagram? Som J.Lo, Emily Ratajkowsky osv? 

Anonymkode: ffbac...d16

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skal jeg komme med linker over kvinner som får flest likes på Instagram? Som J.Lo, Emily Ratajkowsky osv? 

Anonymkode: ffbac...d16

Gjerne det! Men det er utenfor tema til denne tråden, så da får du lage en ny og egen tråd til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...