AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Har hveteallergi, og skal bo på hotell i Oslo. Tørr ikke å forsyne meg av felles smør, så tenke å kjøpe i kuverter. Noen si vet hvor i Oslo jeg kan kjøpe det? 🙂 Anonymkode: f5b98...078
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Nesten alle dagligvarebutikker i vanlig størrelse pleier å ha det. Står sammen med annet smør, ofte øverst sammen med bakegjær og annet. Anonymkode: b0c9b...bee 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nesten alle dagligvarebutikker i vanlig størrelse pleier å ha det. Står sammen med annet smør, ofte øverst sammen med bakegjær og annet. Anonymkode: b0c9b...bee Oki, takk 😊 Her jeg bor har ingen butikker det, men er vel annet i storbyen 😊 Anonymkode: f5b98...078
C-girl Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har hveteallergi, og skal bo på hotell i Oslo. Tørr ikke å forsyne meg av felles smør, så tenke å kjøpe i kuverter. Noen si vet hvor i Oslo jeg kan kjøpe det? 🙂 Anonymkode: f5b98...078 Vil anta at hotellet har porsjonspakker med smør akkurat for allergikere som deg. Bare gi beskjed i restauranten når du skal spise frokost. 4
Brunhilde Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Har de noe annt enn porsjonspakker med smør på hotellfrokost? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 Brunhilde skrev (11 minutter siden): Har de noe annt enn porsjonspakker med smør på hotellfrokost? Ja, i hvertfall på vårt hotell i Oslo. En stor bit av smør som alle tar av med kniv. Antar dette er for å redusere engangspakkene pga mijøhensyn. Det går den veien. Anonymkode: f068f...952 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå