Gå til innhold

Kommer folk til å spekulere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg legger ut  et alvorlig bilde av meg  og med tekst: life goes on. Folk vil vel spekulere når man legger sånn tekst.... ? 

Anonymkode: c4faa...a05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Garantert. Så om du ønsker å skape drama og få kommentarer om "ååååå, hva har skjedd, snuske luske" så du kan svare "vil ikke snakke om det nå", "kan ikke ta det offentlig" etc. er det bare å kjøre på. 👍

Anonymkode: 158f2...77d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker folk oppmerksomhetssyk som ønsker at folk skal spekulere og undre. 

Den som poster kommer til å angre også, for man vil egentlig ikke at alle skal vite om nedturer og motgang. Det er ikke kult å bli stemplet som en sliter selvom man føler seg modig i det man poster 

Anonymkode: 59f71...2fb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker "oppmerksomhetssyk" og blar videre. Venner som sliter er jeg der for irl.

Anonymkode: 4cfcd...f14

• Liker 3
Skrevet

Ja, det vil jeg tro. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

99% kommer til å tenke mindre om deg. 

Anonymkode: 49626...12c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg tenker mitt om folk som gjør sånt. At dette er veldig enkle og oppmerksomhetsyke folk. Jeg spekulerer ikke, men blir heller lattermild over at voksne folk finner på sånne ting.

Anonymkode: e953f...723

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt i samme kategori som de tullingene som legger ut et bilde av armen med noe intravanøse greier i... Får helt makk av slike mennesker, ofte folk jeg før hadde et godt inntrykk av og så er de såååå oppmerksomhetssyke.

Anonymkode: d964b...c3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er et alvorlig bilde? Jeg har sett en del ganger at folk sjekker inn på legevakten, og når folk spør hva er skjedd så er det som regel "vil ikke snakke om det her..." 

Anonymkode: 83ee3...99e

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit hvis man har en historie å fortelle men da må man fortelle og ikke bare hinte. Feks var det ei som delte ett bilde fra sykesenga og fortalte om hvor store problemer hun hadde i fht å bytte spiral og at hun hadde fått gjøre det i narkose denne gangen. Det var informativt, hun klagde ikke, og det kom sikkert til nytte for noen som kanskje hadde samme problem.

Har andre som stadig logger inn på legevakten men ikke vil si hvorfor, da er det kun fisking etter oppmerksomhet.

Anonymkode: d7a9c...f6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spekulerer ikke så mye, tenker dramaqueen og blar videre.

Anonymkode: 6c8d0...f9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen vil spekulere, andre tenker ‘hun er oppmerksomhetssyk’. Andre irriterer seg over at du sier a, men ikke b. 

Lite med positivt fortegn for din del. 

Hvorfor ønsker du å gjøre det? Hva vil du oppnå? 

Anonymkode: a7e60...768

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om jeg legger ut  et alvorlig bilde av meg  og med tekst: life goes on. Folk vil vel spekulere når man legger sånn tekst.... ? 

Syns sånt er jævli barnslig og vitner om at man er ute etter oppmerksomhet… 

Anonymkode: f133f...b0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Legge ut hvor? Tinder? Insta? 

Anonymkode: 7db62...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...