Hoppetuss Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Ønsker kun svar fra de som har vært der de seneste årene. Hvor mye penger trenger man i snitt per dag for en voksen og én ungdom for 2 uker i Golden Sands? Vil 16.000 holde for hele oppholdet. Skal på et par utflukter, men ellers slappe av og nyte livet. Ikke mye shopping. Er vel stort sett bare piratkopier der. 😅
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Er først og fremst et sted jeg aldri ville dratt tilbake til. Anonymkode: 5fb85...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Hoppetuss skrev (Akkurat nå): Ønsker kun svar fra de som har vært der de seneste årene. Hvor mye penger trenger man i snitt per dag for en voksen og én ungdom for 2 uker i Golden Sands? Vil 16.000 holde for hele oppholdet. Skal på et par utflukter, men ellers slappe av og nyte livet. Ikke mye shopping. Er vel stort sett bare piratkopier der. 😅 Var der i juni. Middag på middels bra restaurant ca 150-250 kr. Brus er litt billigere enn i Norge. Øl mye billigere. Er mye dyrere enn da vi var der sist for 5 år siden Anonymkode: 8de69...ba4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Det er 2.800 leva og det er veldig mye penger. Det bør være mer enn nok for 2 stk for 2 uker. Har dere betalt hotell? Da er det bare mat igjen. Prøv å unngå piratdrosjer som tar veldig dyrt. Ikke avtal sluttsum på forhånd. Spør på hotellet om et firma med sentral som har ordentlige normale priser. Anonymkode: 29386...ef3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er først og fremst et sted jeg aldri ville dratt tilbake til. Anonymkode: 5fb85...9ee Mange fine små badebyer om du kommer ut av Sunny Beach. Kjempehyggelig folkeslag, har vært i Bulgaria 7 ganger. Anonymkode: 8de69...ba4
Gnom Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 Var der for 14 dager siden, var ifjor også. Merket prisene hadde økt på det meste. Vi brukte ca 9000kr på en uke, var en voksen og en ungdom.
Hoppetuss Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er først og fremst et sted jeg aldri ville dratt tilbake til. Anonymkode: 5fb85...9ee Ja, for det var jo det jeg spurte om.... 1
Hoppetuss Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2023 Gnom skrev (5 timer siden): Var der for 14 dager siden, var ifjor også. Merket prisene hadde økt på det meste. Vi brukte ca 9000kr på en uke, var en voksen og en ungdom. Oi, såpass. Gjorde dere veldig mye ekstra, annet enn å spise/ha solseng og sånne ting?
Hoppetuss Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er 2.800 leva og det er veldig mye penger. Det bør være mer enn nok for 2 stk for 2 uker. Har dere betalt hotell? Da er det bare mat igjen. Prøv å unngå piratdrosjer som tar veldig dyrt. Ikke avtal sluttsum på forhånd. Spør på hotellet om et firma med sentral som har ordentlige normale priser. Anonymkode: 29386...ef3 Ok. Da håper vi det holder. Har lest meg opp på hva som er lurt/ikke lurt. Sånn som med taxi, for eksempel. 😊
Gnom Skrevet 15. juli 2023 #10 Skrevet 15. juli 2023 Hoppetuss skrev (9 minutter siden): Oi, såpass. Gjorde dere veldig mye ekstra, annet enn å spise/ha solseng og sånne ting? Ikke noe spesielt annet enn mat, solseng og sånne ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå