AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Jeg sluttet på p-piller i februar. Fikk mensen kort tid etter. Deretter tok det 135 dager før menstruasjonen kom. Neste gang tok det 36 dager. Jeg har bestilt legetime og gynekologtime for å sjekke om jeg har pcos eller om alt er som det skal. Men jeg har hørt at det kan ta opp til et år før menstruasjonen blir regelmessig. Hvor lang tid tok det for dere andre som også brukte lang tid på å stabilisere seg? Anonymkode: 70f30...174
Laura80 Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Fikk faktisk aldri stabil syklus etter pilleslutt selv , men hadde eggløsning hver syklus etter noen måneder, men veldig uregelmessig.
HeleneHS Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Det kan ta opp til ett år, ja. Men hvis det går mer enn 6mnd helt uten mens, så burde du sjekke deg hos legen. Siden du uansett skal til legen og gynekologen, så finner du nok snart ut om det er noe galt eller om du kan avvente litt til 😊
Helene90 Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sluttet på p-piller i februar. Fikk mensen kort tid etter. Deretter tok det 135 dager før menstruasjonen kom. Neste gang tok det 36 dager. Jeg har bestilt legetime og gynekologtime for å sjekke om jeg har pcos eller om alt er som det skal. Men jeg har hørt at det kan ta opp til et år før menstruasjonen blir regelmessig. Hvor lang tid tok det for dere andre som også brukte lang tid på å stabilisere seg? Anonymkode: Når jeg slutter på p-plaster (snart 5 år siden) hadde jeg 1 vanlig syklus på rundt 30 dager.. Deretter gikk det 347 dager til neste syklus.. deretter en på 48 dager også kom den regelmessig etter det.. Varierer hvor lang tid det tar.. hos noen går det raskt, hos andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Hadde du stabil syklus før du begynte på p-piller? Jeg gikk rett tilbake til normal syklus etter slutt, men min var veldig stabil fra før. Anonymkode: 8b097...b95
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde du stabil syklus før du begynte på p-piller? Jeg gikk rett tilbake til normal syklus etter slutt, men min var veldig stabil fra før. Anonymkode: 8b097...b95 Jeg har gått på p-piller hvor jeg mister mensen så lenge at jeg kan faktisk ikke huske om jeg hadde stabil syklus eller ikke.. Anonymkode: 70f30...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå