Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #1 Del Skrevet 15. juli 2023 På tide å begynne å sende inn forslag til å årets nyord. Gjerne med en liten forklaring på hva ordet betyr. Jeg vil lansere brilleslang ( har riktignok ikke funnet på det selv) Når man snoker til seg briller og river av lappen uten å betale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #2 Del Skrevet 15. juli 2023 Whiteking. Når man er en milkey milkey papi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #3 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Whiteking. Når man er en milkey milkey papi. Har det med farsmelk å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #4 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Har det med farsmelk å gjøre? Det var en som lurte på om hun mente at hun ville melke ballene hans, siden 🍒 også var med🥹😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #5 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det var en som lurte på om hun mente at hun ville melke ballene hans, siden 🍒 også var med🥹😂 😲😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #6 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲😆 Så nå er 🍒 litt ødelagt😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #7 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Så nå er 🍒 litt ødelagt😬 Mener du kirsebær eller baller nå? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #8 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Mener du kirsebær eller baller nå? 🤔 Kirsebær ble baller. Og uttrykket cherry om top.. hva vil skje med det?!😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #9 Del Skrevet 15. juli 2023 Damertiner. Kom på det når jeg skulle gjette hva @Entern heter på diskusjon.no og jeg sa 101 Damertinere 😅 Betyr vel at man har en haug av damer 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #10 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Kirsebær ble baller. Og uttrykket cherry om top.. hva vil skje med det?!😲 Synes du bare må prøve å fortrenge det. Baller kan aldri bli like godt som kirsebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #11 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Damertiner. Kom på det når jeg skulle gjette hva @Entern heter på diskusjon.no og jeg sa 101 Damertinere 😅 Betyr vel at man har en haug av damer 😄 *notert* Kan vel også bety at man tiner opp kalde damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #12 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): *notert* Kan vel også bety at man tiner opp kalde damer Som tine lettmelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #13 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Synes du bare må prøve å fortrenge det. Baller kan aldri bli like godt som kirsebær Skal aktivere forsvarsstrategier i søvne nå👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #14 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Skal aktivere forsvarsstrategier i søvne nå👍 Gi oss en oppdatering i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #15 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Som tine lettmelk? Tine Farsmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #16 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Tine Farsmelk Liker vanilje jeg😚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #17 Del Skrevet 15. juli 2023 Og lett sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #18 Del Skrevet 15. juli 2023 Har bare naturell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #19 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Damertiner. Kom på det når jeg skulle gjette hva @Entern heter på diskusjon.no og jeg sa 101 Damertinere 😅 Betyr vel at man har en haug av damer 😄 Støttes🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #20 Del Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Har bare naturell Gresk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå