AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #21 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ving sier at det ikke er lov, men vi kjøper alltid fire baguetter, fire kanelsnurrer og drikke på Bit og spiser det i stedet for flymaten deres. Mye billigere og mye bedre. Har aldri fått kommentarer på det. Det tar seks timer til Kanariøyene, de kan ikke nekte folk å spise over så lang tid. Anonymkode: fae4c...f09 Hvor står det at det ikke er lov. Vi fløy nettopp med ving og det ble aldri nevnt. St det ikke er lov med medbrakt alkohol ble sagt. Anonymkode: 8cebd...992
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #22 Skrevet 17. juli 2023 Jeg er allergisk mot så mye mat at Ving gjerne måtte prøvd å nekte meg eller mannen å spise medbrakt. Om mannen spiser ting jeg ikke tåler kan jeg få reaksjon av sex eller kyssing opp til to døgn senere😅 Anonymkode: 2eff7...faf
Heydayotheinterweb Skrevet 17. juli 2023 #23 Skrevet 17. juli 2023 On 7/15/2023 at 4:01 PM, AnonymBruker said: Er det mange som tar med seg mat og drikke inn på charterfly? Står veldig tydelig på hjemmesiden til flyet som er leid inn at dette ikke er lov. Men aner ikke hvor strengt dette håndteres på flyene. Kan ikke tenke meg maten de serverer. Anonymkode: a8140...3d9 Charterfly serverer ikke mat. De selger mat.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #24 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er allergisk mot så mye mat at Ving gjerne måtte prøvd å nekte meg eller mannen å spise medbrakt. Om mannen spiser ting jeg ikke tåler kan jeg få reaksjon av sex eller kyssing opp til to døgn senere😅 Anonymkode: 2eff7...faf Står på ving sine sider at det oppfordres til å ikke ta med egen mat. Dette er da ikke er forbud Anonymkode: 8cebd...992 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #25 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Står på ving sine sider at det oppfordres til å ikke ta med egen mat. Dette er da ikke er forbud Anonymkode: 8cebd...992 Ser på nettsiden deres nå at de oppfordrer til å ikke ta med egen mat. Når jeg reiste med dem tidligere i år, stod det derimot i et av dokumentene at det ikke var lov å ta med egen mat. Mulig det har kommet mange reaksjoner og de måtte endre på dette? Anonymkode: 08a22...dad
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #26 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 0.19): Ser på nettsiden deres nå at de oppfordrer til å ikke ta med egen mat. Når jeg reiste med dem tidligere i år, stod det derimot i et av dokumentene at det ikke var lov å ta med egen mat. Mulig det har kommet mange reaksjoner og de måtte endre på dette? Anonymkode: 08a22...dad Vi mottok en epost der det stod: "Vær oppmerksom på at det ikke er tillatt med medbrakt mat om bord, da det blant annet kan være andre passasjerer i flyet med allergier." Dette var i februar i år. Anonymkode: fae4c...f09
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #27 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 12.48): Vi mottok en epost der det stod: "Vær oppmerksom på at det ikke er tillatt med medbrakt mat om bord, da det blant annet kan være andre passasjerer i flyet med allergier." Dette var i februar i år. Anonymkode: fae4c...f09 Dette virker til å være samme beskjed vi fikk ja Anonymkode: 08a22...dad 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #28 Skrevet 30. juni 2024 Har noen oppdatert info her? Skal reise til uka, med Ving / sunclass airlines, og oppdaget nettopp at der står at medbrakt mat ikke er tillatt pga allergier. Men - vi trenger alltid å ta med egen mat nettopp pga allergier.. For vår del gluten. Vi har bestilt mat, men for barnet mitt er det sjelden veldig fristende det vi får servert. Og det er nesten 6t til kanariøyene... Ironisk nok skriver de på sine egne sider at deres egen meny inneholder spor av allergener. Jeg forstår at nøtter er skummelt, det kommer vi ikke til å ta med. Men søren altså, vi tar med ferdigstekt glutenfri pizza og hjemmelaget gf brød med ost og skinke, orker ikke belage meg på kun 1 måltid med flymat underveis. Vi kjøper sikkert godis i taxfree, det må da også være lov å åpne? Anonymkode: b9a54...be7 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #29 Skrevet 30. juni 2024 Det er jo mulig å kjøpe ting på flyplassen også, de kan da ikke nekten noen å spise det på flyet. Anonymkode: c7196...761
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #30 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo mulig å kjøpe ting på flyplassen også, de kan da ikke nekten noen å spise det på flyet. Anonymkode: c7196...761 Enig, det står ingen unntak for ting fra flyplassen. Anonymkode: b9a54...be7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #31 Skrevet 30. juni 2024 Vi har hatt med matpakke og snacks begge gangene vi fløy med Sunclass, i 2023 og 2022. Ingen som har kommentert noe på det. Anonymkode: 00dc1...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå