Gå til innhold

MENINGSMÅLING: Velg høyden på din mann

MENINGSMÅLING: Velg høyden på din mann  

92 stemmer

1. 1. Hvilken høyde ville du som kvinne godtatt på partneren din?

• 160-170
      11
    • 170-180
      30
    • 180+
      68

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken høyde ville du som kvinne godtatt på partneren din?

Anonymkode: b75f3...f12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Godtatt"? 😄 Er det også lov da for menn å starte sånne spørreundersøkelser om kvinner? "Hvilken vekt ville du som mann godta" med 60 kg+ som maks?

Anonymkode: e570c...f16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en meningsløs problemstilling, Ts, ergo helt meningsløse alternativer. I hvert fall for normalt oppegående personer.

Jeg godtar selvfølgelig den høyden mannen har, så lenge det er gjensidig forelskelse, noenlunde samme verdier, ønsker for fremtiden, gjensidig respekt og omtanke, tennning m.m.

Anonymkode: 630dd...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godtatt? For et merkelig spørsmål. Høyde er ikke noe som bryr meg i det hele tatt. Derimot må han være kjekk, veltrent, morsom, snill, hyggelig etc.

Anonymkode: 1d4ba...f34

AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo to forskjellige spørsmål. Skal jeg svare på høyden til mannen min, eller hva jeg ville godtatt? Jeg ville godtatt alle 3, men uansett hva jeg velger ser det ut til at jeg kun "godkjenner" 1 stk 10 cm-spekter.

Anonymkode: f062b...a91

AnonymBruker
Skrevet

Som om en mann under 180 er en mann

Anonymkode: 9ce72...8a3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 162cm. Har hatt kjæreste over 190, det var altfor stor høydeforskjell. Mer behagelig med nåværende som er omkring 170-175.

Anonymkode: f0019...b5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som om en mann under 180 er en mann

Anonymkode: 9ce72...8a3

Du er iallefall en dust.

Anonymkode: f062b...a91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nok en fordekt tråd fra en mann med lav selvtillit, bokstavelig talt. Vær heller ærlig og spør rett ut om din høyde er tilstrekkelig.

Anonymkode: 72011...1c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken høyde ville du som kvinne godtatt på partneren din?

Anonymkode: b75f3...f12

Nesten så man snart trenger en "samletråd" for dette også -  på samme måte som for peniser... 

Det er som med de fleste andre "kjennetrekk" på tvers av kjønnene... Det er normalt at menn er høyere enn damer. Du trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det er, eller henge deg opp i dette ,TS... 

• Liker 2
Gjest Drakensson
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (22 minutter siden):

Nesten så man snart trenger en "samletråd" for dette også

Du tenker på alle de høyderelaterte trådene som har kommet her de siste dagene? Enig

Skrevet
Drakensson skrev (Akkurat nå):

Du tenker på alle de høyderelaterte trådene som har kommet her de siste dagene? Enig

Har litt mer "tidsfart" enn noen dager, men ja - det også 😅

Gjest Drakensson
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Har litt mer "tidsfart" enn noen dager, men ja - det også 😅

Haha! Jeg er ansvarlig for en av dem, en av mer analytisk natur. I motsetning til noen av de andre jeg har sett som så litt questionable ut. For all del så tror jeg kroppsdiskusjoner innen dating er valide og kan starte god dialog, men om det blir en sverm av disse trådene så er det jo selvsagt uheldig. Da blir det vanskelig å vite hvilken av dem som er seriøs

AnonymBruker
Skrevet

Godtatt faktisk. Visst man lar en god mann gå pga høyden så sier det mer om personen selv. dumt å være så opphengt i høyde 

Anonymkode: 1d68e...94b

Skrevet
Drakensson skrev (Akkurat nå):

Haha! Jeg er ansvarlig for en av dem, en av mer analytisk natur. I motsetning til noen av de andre jeg har sett som så litt questionable ut. For all del så tror jeg kroppsdiskusjoner innen dating er valide og kan starte god dialog, men om det blir en sverm av disse trådene så er det jo selvsagt uheldig. Da blir det vanskelig å vite hvilken av dem som er seriøs

Det har vært en klassiker på KG i "all tid". Det har aldri kommet noe fornuftig ut av noen av dem annet enn forsmådde KGbere. Jøst trØst me, på ditta :fnise: 

Gjest Drakensson
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Det har vært en klassiker på KG i "all tid". Det har aldri kommet noe fornuftig ut av noen av dem annet enn forsmådde KGbere. Jøst trØst me, på ditta :fnise: 

De får hoppe opp å bite deg i tåa xD

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg selv er 181 så ble det siste alternativ. Føler meg fort litt stor og klumpete om han er mindre enn 175.

Anonymkode: c02ea...94f

AnonymBruker
Skrevet

Det mangler alternativer.. 

Anonymkode: 14883...f09

Skrevet
Drakensson skrev (11 minutter siden):

De får hoppe opp å bite deg i tåa xD

Du får finne deg en høy dame å bite i tåa på, om det er din greie. :fnise: Jeg er mann og "ganske lav"... 

AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke stemme, for i motsetning til mennene her på KG som elsker å si at for eksempel bare kvinner under 30 har verdi, så får jeg ikke glede av å trykke menn ned. Alt i alt syns jeg høye menn er estetisk flotte, men har tilfeldigvis(?) bare vært kjæreste med menn mellom 175-180 selv om jeg er høy selv, når man treffer kjærligheten driter man i overfladiske kriterier 

Anonymkode: 25f78...e16

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...