N-trønderpia Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Jeg og en venninne har lyst til å ta en liten tur i høst.Er det noen som har tips til steder/aktiviteter?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Har selv lyst til å besøke Tromsø, men vet ikke om det er langt unna deg. Oslo eller Bergen kanskje? Spaweekend på Farris bad? Anonymkode: 61e6a...88c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Tromsø. De har forresten et fantastisk badeland. Anonymkode: aa1ca...78e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Støtter Tromsø. Men kommer an på hva dere er ute etter. Helgetur til Rondane med lange gåturer planlegger jeg og en venninne til høsten. andre alternativer er Stavanger, fantastisk fin by, indre Østfold er faktisk koselig og vakkert, en kollega fant et nydelig overnattingssted på Airbnb som var et gårdsbruk med et eget lite bygg de leide ut. Anonymkode: b10c6...b6f
Drizzt Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 N-trønderpia skrev (1 time siden): Jeg og en venninne har lyst til å ta en liten tur i høst.Er det noen som har tips til steder/aktiviteter? Vi var på Farris bad for noen år siden De hadde sånn vennehelg eller noe. Jeg har ikke sjekke om de fortsatt har tilbudet. Greit å besøke i høst hvis været er fint for da kan man også kose seg på stranda rett ved.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 Stavanger, bra på shopping, uteliv m.m Anonymkode: 6d7bb...333
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #7 Skrevet 15. juli 2023 N-trønderpia skrev (3 timer siden): Jeg og en venninne har lyst til å ta en liten tur i høst.Er det noen som har tips til steder/aktiviteter? Hvilken aldersgruppe er dere i? Litt enklere å svare da Anonymkode: b59d2...aac
N-trønderpia Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken aldersgruppe er dere i? Litt enklere å svare da Anonymkode: b59d2...aac Vi er i slutten av 30 årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå