Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i noen år nå følt at livet mitt er over, og hatt en stor sorg rundt dette. Jeg er i slutten av 40-årene, og har sånn sett mange år igjen av livet, men jeg har så lenge hatt så mange kroppslige symptomer som skaper store begrensninger, som stopper meg gang på gang, på flere arenaer i livet. 

Kan noen klarsynte se om det fortsatt er håp for meg? For å finne kjærligheten til tross for alt dette, og for gode opplevelser på flere arenaer? Eller må jeg bare innse at jeg må være alene, og at jeg ikke får gjort noe særlig av de tingene jeg ønsker å oppleve? 

Anonymkode: 14a11...d88

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke en synsk kan hjelpe deg..her må nok du jobbe med dine holdninger og selvtillit. Du er bare 40 år...du er forsatt ung og kan leve livet for fult..og ja finne kjærligheten...

Men om du sitter og tenker at livet ditt er over, du er gammel, at din kropp ikke klarer noe..og du er for gammel til finne kjærligheten...da vil resten av livet ditt blitt kjedelig å tøft.

Hva med å finne ut hva du vil gjøre? Reise? Og gjør det..lev livet ditt nå ..

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (9 minutter siden):

Hva med å finne ut hva du vil gjøre? Reise? Og gjør det..lev livet ditt nå ..

Problemet er jo at kroppen ikke klarer dette. Kroniske fysiske smerter og diagnoser, i tilegg til enkelte ekle symptomer som gjør at jeg helst vil unngå å være i nærheten av andre. Jeg spør fordi jeg vet at klarsynte kan se, få opp bilder og informasjon. Og akkurat nå er det den hjelpen jeg trenger.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å bruke de gode dagene godt.🌸 

Anonymkode: ad1c3...f1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Anbefaler deg å bruke de gode dagene godt.🌸 

Anonymkode: ad1c3...f1c

Takk, ja jeg prøver på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...