Gå til innhold

Kvinner: For intens i datingfasen, ødelegger det synes du?

For intenst i dating fasen - mas om å treffes - for mye meldinger?  

43 stemmer

1. 1. Kan det ødelegge interessen i dating-fasen om det blir for intenst?

• Ja, jeg synes ikke det skal gå for fort frem
      32
    • Nei
      11

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja damer.. Hva synes dere om det i dating fasen? 

Kan det ødelegge at fyren viser for mye interesse? Interesse i form av meldinger, mas om å treffes, etc.? Liker de fleste kvinner at det går litt sakte, og blir kjent over tid? 

Gi innspill her. Hva synes dere kvinner kan være ødeleggende i dating fasen rundt dette? Hvilke feil gjør menn her?

Anonymkode: 14745...4b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker menn som er intens og bare vil snakke med meg å være med meg hele tiden. Da føler jeg meg trygg på at de liker meg og greier ha det gøy i datingfasen. Mye verre med menn som sender lite meldinger og tar lite initativ. Det signaliserer bare lav interesse der jeg har det dårlig og blir nervøs og trist av å sitte å vente på oppmerksomhet. Selv om vedkommende skulle være treig, men interessert er det jo ikke noe gøy  å krype inn i ett forhold. Men samme hvordan mannen oppfører seg så må jo jeg være interessert i han. Jeg blir bare sur om jeg blir invadert av en mann jeg ikke er interessert i.

Anonymkode: 1bd7c...d29

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg vil ikke at de skal bli for seriøse veldig fort, men vil at de skal vise interesse om de liker meg. Bare ikke begynne å snakke om forhold nesten med en gang, da kan jeg bli litt skremt.

Skrevet

Går ann  å vise interesse uten at det blir intenst 👍

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater nå ringer meg etter bare en time etter vi har vært sammen 24 timer og spør om jeg vil komme bort, jeg føler meg kvelt og kommer til å ende dette. Det må være en gylden middelvei, han viser stabilt interesse men uten å skremme bort. Takler heller ikke masse sms, da forsvinner all interesse 

Anonymkode: 8a214...15c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Litt både og. Det beste er om de er på samme nivå som meg. 

Lovebombing er slitsomt, men en som knapt svarer er kjedelig og uinteressant. Hyggeligst med en som deler av seg selv, stiller spørsmål (men unngå inkvisisjon) og som tar initiativ til å finne på ting.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Numii said:

Litt både og. Det beste er om de er på samme nivå som meg. 

Lovebombing er slitsomt, men en som knapt svarer er kjedelig og uinteressant. Hyggeligst med en som deler av seg selv, stiller spørsmål (men unngå inkvisisjon) og som tar initiativ til å finne på ting.

Jeg syns det så ofte er enten eller, de som er klengete lovebombere og de som er totalt unnvikende. Så synd for de fleste sunne mennesker foretrekker vel en i midten

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Blir ikke skremt av for mange meldinger og at han viser mye interesse. Synes motsatt er verre, for det har tidligere skapt usikkerhet om han virkelig er interessert i meg. Så mye interesser er for min del veldig bra! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja for intens er turn off for min del. 

Anonymkode: c75d0...c45

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva man synes om personen. Mange meldinger fra en person kan være positivt, fra en annen bare mas.

Men hvis en person fortsetter å skrive igjen og igjen selv om han ikke får svar, det kan bli litt for mye. F.eks. at man ikke har fått sett på tlf pga jobb, og så er det plutselig 15 meldinger når man først sjekker mobilen, da blir det i overkant.

Anonymkode: b7737...d00

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Foretrekker menn som er intens og bare vil snakke med meg å være med meg hele tiden. Da føler jeg meg trygg på at de liker meg og greier ha det gøy i datingfasen. Mye verre med menn som sender lite meldinger og tar lite initativ. Det signaliserer bare lav interesse der jeg har det dårlig og blir nervøs og trist av å sitte å vente på oppmerksomhet. Selv om vedkommende skulle være treig, men interessert er det jo ikke noe gøy  å krype inn i ett forhold. Men samme hvordan mannen oppfører seg så må jo jeg være interessert i han. Jeg blir bare sur om jeg blir invadert av en mann jeg ikke er interessert i.

Anonymkode: 1bd7c...d29

Samme her. Kommer fra en annen (vestlig) kultur, der det er unormalt å "date" i måneder og år uten å definere relasjonen, henge masse med venner og bare kontakte dama et par ganger i uka i forelskelsesfasen osv. Så for min del funker kun når mannen viser mye interesse. 

Anonymkode: bdf7f...9ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det en jeg liker veldig godt så gjør det meg ingenting med mye meldinger og spørsmål om treff. 
Men det må ikke være fullt av kjærlighetserklæringer og snakk om forhold tidlig, da blir jeg skeptisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenFri skrev (31 minutter siden):

Er det en jeg liker veldig godt så gjør det meg ingenting med mye meldinger og spørsmål om treff. 
Men det må ikke være fullt av kjærlighetserklæringer og snakk om forhold tidlig, da blir jeg skeptisk. 

Ang forhold: Er det ikke greit å definere hva man er ute etter da, i datingfasen? Er man ute etter forhold bør det nevnes tidlig. Da vet man om en ønsker det samme og unngår misforståelser.

AnonymBruker
Skrevet

For å kunne svare må det defineres hva som er "mas" og "ofte" og "ta det sakte". Ja det ødelegger om fyren jeg ikke har møtt eller møtt bare en gang eller to sender meg meldinger hver dag eller annenhver dag og maser. Men jeg vil heller ikke ta det så sakte at vi bare ses en gang i måneden og ikke snakkes mellom treffene. 

Anonymkode: 7a691...4e8

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Ang forhold: Er det ikke greit å definere hva man er ute etter da, i datingfasen? Er man ute etter forhold bør det nevnes tidlig. Da vet man om en ønsker det samme og unngår misforståelser.

Er forskjell på å si at man ønsker forhold og at man ønsker forhold med den man dater. Som han jeg treffer nå og planlegger å dumpe har allerede tatt opp at han ønsker å være kjæresten min, og sånn har han holdt på nesten fra start. Da rygger man unna, for det er noe som skurrer med folk som ønsker å være kjæreste med en de ikke kjenner 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg føler meg helt kvalt hvis det blir for intenst og da forsvinner all interessen min som dugg for solen og kommer aldri tilbake mer.

Da mener jeg MANGE og LANGE meldinger (uten at jeg har svart noe selv), mas om å treffes, mas om bilder, lovebombing osv. Husker en fyr som sendte meg 14 vilt forskjellige meldinger før jeg rakk å svare noe selv. Da hadde jeg ikke lyst til å svare engang, hvor skulle jeg begynne liksom? Hjelpes.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er forskjell på å si at man ønsker forhold og at man ønsker forhold med den man dater. Som han jeg treffer nå og planlegger å dumpe har allerede tatt opp at han ønsker å være kjæresten min, og sånn har han holdt på nesten fra start. Da rygger man unna, for det er noe som skurrer med folk som ønsker å være kjæreste med en de ikke kjenner 

ts her, ja er enig i det du skriver. 

Han du har truffet og planlegger å dumpe: Hvor lenge har dere datet da? Mulig han ser det i fra en annen side, og føler han kjenner deg?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

ts her, ja er enig i det du skriver. 

Han du har truffet og planlegger å dumpe: Hvor lenge har dere datet da? Mulig han ser det i fra en annen side, og føler han kjenner deg?

Er litt vanskelig å svare på siden vi var perifert bekjente fra før og vært med hverandre hjem fra byen/fest et par ganger før vi begynte å date. Da totalt useriøst og pratet lite med hverandre. Har ikke datet lenge, bare offisielt 2 uker, så jeg får panikk når han allerede sier han ser for seg forhold med meg, han vet nesten ingenting om meg og typ kollegaene mine kjenner meg mye bedre enn han, så det er rart for meg at en voksen mann ønsker forpliktelse etter 2 uker. Hadde gitt det mer tid for å se potensialet om han ikke var så intens.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, det er selvsagt greit at det er avklart. Men ikke at han sier han vil bli kjæresten min med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Å ta initiativ til å treffes fysisk 1 gang i uken er ikke for mye eller? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...