AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Eller er det bare photoshop og markedsføringsstunt? Er det noen som kan anbefale et produkt som virkelig har fungert? Anonymkode: 8fbf9...2ec
Anita666 Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Jeg gjorde et forsøk for en tid siden,og ga det 3 måneder.Vil ikke si jeg merket noe forskjell desverre..og det ble dyrt i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Nei. Absolutt alle positive omtaler man ser på nett er sponset reklame. Også såkalt artikler som ser ut som avisartikler på f eks VG så står det alltid øverst eller nederst i liten skrift "annonse". Anonymkode: 94697...098
flusa Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Hydro.. Altså vann(fuktighet),hjelper. Tilsetter du nok til huden i form av å drikke masse vann,så vil du se at huden plumper seg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 På sett og vis kjenner jeg at jeg er skeptisk. Samtidig skal det nevnes at jeg delvis arbeider i Korea. Kvinnene der er svært opptatt av hudpleie, og de aller fleste av de har veldig fin hud. De ser mye yngre ut enn de faktisk er. De er veldig opptatt av å få i seg masse kollagen (ikke i form av kosttilskudd), men via kosten. Lager spesielle supper og kraft med mye kollagen. Anonymkode: 472eb...1af 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Skrevet 16. juli 2023 Ansiktsyoga og ansiktsmassasje daglig! Følg YouTubevideoer. Du kommer til å få sjokk etter to uker hvis du gjør det hver dag 😍 Anonymkode: 2721a...1da 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #8 Skrevet 16. juli 2023 Forresten, risvann er også et annet supert tips. Legg en-to spiseskjeer ris i bløt i et glass i en times tid. Sil godt, gjerne to ganger. Fyll vannet i en liten sprayflaske som du oppbevarer i kjøleskapet. Spray ansiktet minst en gang om dagen, gjerne to. Jeg sprayer det på, lar det trekke inn noen minutter, og så tar jeg fuktighetskrem på. Fantastiske resultater og nesten gratis! Anonymkode: 2721a...1da 1
Bovina sancta Skrevet 16. juli 2023 #9 Skrevet 16. juli 2023 Nei, kollagen vil brytes ned i magesekken og behandles videre i kroppen som et hvilket som helst annet protein. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #11 Skrevet 16. juli 2023 flusa skrev (12 timer siden): Hydro.. Altså vann(fuktighet),hjelper. Tilsetter du nok til huden i form av å drikke masse vann,så vil du se at huden plumper seg. Ikke nødvendigvis. Hilsen vannpimper Anonymkode: c8011...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå