Gå til innhold

Når kjøkken skal monteres, skal man da bære ut alle hvitevarene selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt kjøkken fra Power og neste uke kommer de ENDELIG og monterer. Men alt av hvitevarer er nå dyttet inn på gjesterommet, og jeg har ikke sjans til å bære inn det på kjøkkenet. Det er tungt! Spesielt kjøleskap, ovn, oppvaskmaskin veier mye. Er det meningen jeg skal fikse dette selv? Noen som har erfaring? 

Vet det finnes sånne transport-traller, men de koster jo litt og det er en utgift jeg virkelig ikke trenger nå. 

Anonymkode: d1f8b...a03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du bestilt at Power tar med seg hvitevarer gjør de det.

Anonymkode: 9ce2b...77b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dine hvitevarer du skal beholde? Da må du jo selvfølgelig betale for tjenesten, og forhandsbestille hos dem eller andre. 

Hvitevarer du vil bli kvitt? Da må du betale for tjenesten, og forhandsbestille. 

Jeg forstår ikke helt spørsmålet? 

Anonymkode: 9a8d6...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Mange hvitevarer har hjul. Ikke så tungt å flytte på.

Anonymkode: 6ff27...347

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dine hvitevarer du skal beholde? Da må du jo selvfølgelig betale for tjenesten, og forhandsbestille hos dem eller andre. 

Hvitevarer du vil bli kvitt? Da må du betale for tjenesten, og forhandsbestille. 

Jeg forstår ikke helt spørsmålet? 

Sorry, jeg var kanskje litt uklar. Jeg har bestilt hvitevarer fra Power, til det nye kjøkkenet. De står nå på gjesterommet. Men de må jo bæres ut i kjøkkenet sånn at de kan monteres av elektriker/rørlegger etc. Jeg har betalt for elektriker/rørlegger, men tror dere de hjelper til med å bære ut oppvaskmaskin og ovn etc in på kjøkkenet? Jeg har ikke sjans til å løfte så tungt. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange hvitevarer har hjul. Ikke så tungt å flytte på.

Anonymkode: 6ff27...347

De er pakket inn i masse emballasje. Jeg har kun åpnet kjøleskapet, men jeg klarer ikke flytte på det. Er veldig svak i armene og har problemer med knærne. Er det da vanlig å ansette noen til å bære inn hvitevarer, eller kan elektriker/rørlegger hjelpe til med å bære inn? 

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, jeg var kanskje litt uklar. Jeg har bestilt hvitevarer fra Power, til det nye kjøkkenet. De står nå på gjesterommet. Men de må jo bæres ut i kjøkkenet sånn at de kan monteres av elektriker/rørlegger etc. Jeg har betalt for elektriker/rørlegger, men tror dere de hjelper til med å bære ut oppvaskmaskin og ovn etc in på kjøkkenet? Jeg har ikke sjans til å løfte så tungt. 

Forstår.. 

Sjekk om montering hvitevarer er inkludert i montering kjøkken. 

Hos oss spurte de bare hvor hvitevarene som var levert noen dager før stod, så samarbeidet de godt med rørlegger og elektriker. 

Har også utelukkende god erfaring når jeg spør om en liten tjeneste på noe jeg ikke kan bære selv, de fikser raskt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...