Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt parfymeprøver for ukesvis siden og fått nada, null tilbakemelding på mailer og generelt oppleves det som en scam. Det rare er at jeg har bestilt der før uten problemer. Noen som vet eller har opplevd lingnende? Det irriterer meg grenseløst!

Anonymkode: 4f179...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ein nettbutikk? I utlandet?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, norsk nettside. Det finnes utenlandsk scentify også men denne er norsk og har som sagt ikke hatt problemer før, men da har jeg ikke bestilt for særlig mye penger. Nå har jeg brukt mer og er SUR!

Anonymkode: 4f179...b27

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Har også opplevd det samme. Fikk prøvene de første månedene. Men så fikk jeg ikke noe for noen måneder siden. Har sendt meldinger flere ganger. Svarte en gang i juni at de skulle fikse det. Kom august, så var det helt stopp. Null nada ingen svar. Det endte opp at jeg søkte reklamasjon i mastercard og stoppet abonnement. 

Hold unna! Useriøs firma. 

Anonymkode: 165b2...157

Skrevet

Jeg har bestilt to ganger; en gang i juni og en gang i august.

Den siste bestillingen kom etter ei uke, men den i juni har ikke dukket opp enda. I post-appen står den registrert som sendt og den har ligget siden da i Lørenskog. Har ikke gjort noe med det enda, var bare en parfyme-prøve, så ikke så mye penger, men kommer til å sende en mail og etterlyse den

Tidligere så har jeg kjøpt parfymeprøver på Finn uten problemer, tror jeg skal fortsette med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...