AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Hei! Jeg er i fødselspermisjon og vil bytte til annen jobb når permisjonstiden er over. Dette fordi det vil bli umulig å legge til rette for ammefri og arbeidstider som passer med en baby hjemme. (Bar/restaurant/event) Jobber ved siden av studier, og vil gjerne jobbe med noe mer studierelevant. Har noen erfaring med å bytte jobb etter permisjonen? Hvem andre enn jobben kan/bør jeg snakke med om dette? Gjelder oppsigelsestiden på jobb i perioden etter permisjon? Er det noe jeg bør vite mtp mine og arbeidsgivers rettigheter? Håper noen har råd! Anonymkode: 1e76e...291 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 I foreldrepermisjon kan du si opp til vanlig tid, oppsigelsesperioden din løper mens du er i perm, så det er egentlig ikke annerledes enn å søke jobb ellers. Det du bør være obs på er at det kan være andre regler som gjelder for å jobbe ut oppsigelsestiden dersom du f.eks. tar ut ulønnet perm etter foreldrepermisjon. Anonymkode: 9be37...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå