AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 sliter med rød blood underm huden forsatt. når alle andren har fått dei veg og koser seg i solen og livet. kan noen hjelpe meg hva er det som funker mot. har kjøpt masse produkter på nett ingen funker Anonymkode: fec6c...1e3
aksase Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Snakk med legen din. Du har prøvd diverse "lurium" fra nett uten effekt, og sikkert kastet bort med mengde penger og tid på dette, så da er legen det neste. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Røde..blodårer? Har du prøvd laser? Eventuelt ikke sol de områdene du har disse sprengte blodkarene, dekke til akkurat de områdene på et vis. Anonymkode: 3dbe0...adb
newman01 Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: sliter med rød blood underm huden forsat De fleste har rødt blod under huden... Litt usikker på hvilken sykdom du refererer til. Om du har helseproblemer bør du snakke med fastlegen før du bestiller rare ting på internett
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 har snakket med legen fleire ganger han sa det er kosmetikk.og det er vanlig blant kvinnen Anonymkode: fec6c...1e3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #7 Skrevet 15. juli 2023 det behøver ingen laser ikke blodkar bare normalt rødhet Anonymkode: fec6c...1e3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #8 Skrevet 15. juli 2023 hvorleis alle dei annenveit det får hjelp av hverandre derfor skriver jeg jeg har ikke noen venner. Anonymkode: fec6c...1e3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #9 Skrevet 15. juli 2023 newman01 skrev (5 timer siden): De fleste har rødt blod under huden... Litt usikker på hvilken sykdom du refererer til. Om du har helseproblemer bør du snakke med fastlegen før du bestiller rare ting på internett kan ingen våre snill anbefaler meg et navn før godes skyld da er 5 år på rad jeg finner ikke fram jeg er en lydende idiot men har bruk før hjelp vs Anonymkode: fec6c...1e3
Capazitet Skrevet 15. juli 2023 #10 Skrevet 15. juli 2023 Snakker du om rosacea? Solbrenthet? Eller allergi mot produkter? Fastlegen neste. Han kan hevise til hudlege
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #11 Skrevet 15. juli 2023 Du har startet mange tråder om dette. Du har også delt bilder av huden din som viser en helt normal hud. Dette sitter i hodet ditt og du bør få hjelp. Dette løses ikke hos en hudlege, men hos en psykolog. Anonymkode: 03d54...a71
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #12 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du har startet mange tråder om dette. Du har også delt bilder av huden din som viser en helt normal hud. Dette sitter i hodet ditt og du bør få hjelp. Dette løses ikke hos en hudlege, men hos en psykolog. Anonymkode: 03d54...a71 kanskje du har brukt før briller. psycholog får bruk av sånn en response fra folk som deg som skylder på at folk løgner når den som løgner er deg. takk likevel Anonymkode: fec6c...1e3
Perelandra Skrevet 15. juli 2023 #13 Skrevet 15. juli 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod. 2
Anbefalte innlegg