Gå til innhold

Dere som kun har hatt én sexpartner - Savner dere å ligge med andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De (antakteligvis svær få) av dere som kun har hatt én sexpartner gjennom livet, angrer dere på at dere ikke lå med flere før dere innledet forholdet? Tenker dere ofte på at dere skulle ønske dere kunne prøvd å ligge med flere?

Anonymkode: f9b34...41f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare i midten av 20-åra, men har foreløpig planer om å holde sammen med kjæresten min resten av livet, han er min eneste sexpartner. Jeg angrer ikke på at jeg ikke har ligget med flere, jeg syns det er stas at han var min første og jeg er enormt trygg med han, som fører til at vi har fantastisk sex. Siden sexen er så bra blir det rart for meg å skulle ønske meg muligheten til å ligge med andre.

Anonymkode: f2240...b95

• Liker 8
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er bare i midten av 20-åra, men har foreløpig planer om å holde sammen med kjæresten min resten av livet, han er min eneste sexpartner. Jeg angrer ikke på at jeg ikke har ligget med flere, jeg syns det er stas at han var min første og jeg er enormt trygg med han, som fører til at vi har fantastisk sex. Siden sexen er så bra blir det rart for meg å skulle ønske meg muligheten til å ligge med andre.

Anonymkode: f2240...b95

Om du bare har spist grøt hele livet kan du ikke vite at grøt smaker godt sammenlignet med annen mat. 

Det er også ganske rart å være i midten av tjueåra og ha disse tankene. Tjueårene er for å oppleve ting, folk, erfaringer. Ikke for å leve som en 50-åring.

Anonymkode: 57bf9...c84

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn gjør det garantert. Jeg ville aldri blitt sammen med en mann som er jomfru eller har ligget med kun éi / to kvinner 

Anonymkode: 21bce...846

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min var min første og regner med den siste. Vært sammen i 19 år. Kan ikke si at jeg angrer på at jeg ikke lå rundt før jeg traff han. Orker ikke være kjent for å være ett felleshøl/tømmestasjon😉

Anonymkode: 83db5...b33

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg hatt tre sexpartnere, så treffer ikke helt.. Er kjempefornøyd med å holde meg til mannen min resten av livet. Er snart 40 år.

Anonymkode: 576f7...616

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De (antakteligvis svær få) av dere som kun har hatt én sexpartner gjennom livet, angrer dere på at dere ikke lå med flere før dere innledet forholdet? Tenker dere ofte på at dere skulle ønske dere kunne prøvd å ligge med flere?

Anonymkode: f9b34...41f

Nå har det seg sånn at jeg møtte min mann da jeg var 17. jeg tenkte i starten at dette selvsagt bare var det første forholdet av mangE.  Men så viste det seg at han var perfekt. Hva skal man da gjøre? Slå opp bare for å ligge rundt? Vi nærmer oss begge førti nå. Har to barn og er lykkelige enda. Han er verdens beste mann og far. Noen ganger treffer man på første forsøk. 

Anonymkode: 044ec...568

• Liker 14
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå har det seg sånn at jeg møtte min mann da jeg var 17. jeg tenkte i starten at dette selvsagt bare var det første forholdet av mangE.  Men så viste det seg at han var perfekt. Hva skal man da gjøre? Slå opp bare for å ligge rundt? Vi nærmer oss begge førti nå. Har to barn og er lykkelige enda. Han er verdens beste mann og far. Noen ganger treffer man på første forsøk. 

Anonymkode: 044ec...568

Nettopp!

Anonymkode: 08c6e...37f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Samboeren min var min første og regner med den siste. Vært sammen i 19 år. Kan ikke si at jeg angrer på at jeg ikke lå rundt før jeg traff han. Orker ikke være kjent for å være ett felleshøl/tømmestasjon😉

Anonymkode: 83db5...b33

Oisann. Er du litt bitter på de som har hatt sex med mer enn en person, eller? 

Anonymkode: cd902...9ce

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Helt ærlig? Ja det gjør jeg. Angrer er kanskje feil ord. Jeg traff samboeren min da jeg var ganske så ung og 20 år senere er vi fortsatt sammen. Muligheten dukket ikke opp før han,så derfor er det feil å si at jeg direkte angrer. Men jeg savner å ha erfaringen. Jeg lurer selvfølgelig veldig på hvordan det føles å ha sex med en annen , på hvordan det oppleves og jeg føler at det er noe jeg har gått glipp av her i livet. Ikke aktuelt på noe vis å være utro eller gå inn i et åpent forhold, men jeg kjenner på at jeg savner å forstå hvordan det er å ha sex med en annen person. På samme måte som noen som er jomfru lurer på hvordan det føles å ha sex 

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne sett noen menn svare her. Har vært sammen med min mann i 20 år. Vi var 16 da vi møttes og hadde sex (jeg var hans første, han min tredje). 

Siden har det vært oss. Lykkelig gift. Men lurer av og til på om han ønsker å skulle prøvd flere damer 🙄 Skal jeg være hans eneste igjennom et helt liv? Finnes disse mennene? (jeg håper virkelig det!!) 

Anonymkode: 0195f...820

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle gjerne sett noen menn svare her. Har vært sammen med min mann i 20 år. Vi var 16 da vi møttes og hadde sex (jeg var hans første, han min tredje). 

Siden har det vært oss. Lykkelig gift. Men lurer av og til på om han ønsker å skulle prøvd flere damer 🙄 Skal jeg være hans eneste igjennom et helt liv? Finnes disse mennene? (jeg håper virkelig det!!) 

Skulle prøvd…😂😂 tror du virkelig at han ikke har «prøvd» noen i løpet av 20 år? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Om du bare har spist grøt hele livet kan du ikke vite at grøt smaker godt sammenlignet med annen mat. 

Det er også ganske rart å være i midten av tjueåra og ha disse tankene. Tjueårene er for å oppleve ting, folk, erfaringer. Ikke for å leve som en 50-åring.

å «oppleve ting» for sånne som deg er å gå rundt å hore. Også når du nærmer deg 30 og er kjørt av flere menn og fortsatt singel, DA vil du pluttselig ha en partner å slå deg ned med. Æsj. 

Anonymkode: b4fbb...cfc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Samtidig, så lenge hun synes grøten er helt fantastisk, så burde jo det være greit? 

Det er jo ikke alltid lykken ligger i å hige etter det beste hele tiden eller å teste tusen alternativer, snarere tvert imot, så tror jeg lykken ligger i å være fornøyd der man er.

Selv har jeg hatt sex med flere, men for å bidra litt i tråden så har jeg en kamerat som endte med å bli gift og få barn med sin første kjærlighet og sexpartner, og han sa det var sårt for han at det bare hadde vært henne. Han var en litt keitete ungdom som ikke var den mest populære blant damene, og så vokste han til å bli en kjekkas med skikkelig draget, men da var han jo gift. Han endte med å være utro, av andre grunner også da for ekteskapet gikk skeis og var dødt i flere år, og det endte med at han tok ut skilsmisse etter 20 år sammen.

Men der var det nok mer det med at man vokser fra hverandre generelt som spilte mer inn enn at han ville ha flere hakk i sengestolpen altså. Jeg tror ikke det alene kan ødelegge et forhold.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

å «oppleve ting» for sånne som deg er å gå rundt å hore. Også når du nærmer deg 30 og er kjørt av flere menn og fortsatt singel, DA vil du pluttselig ha en partner å slå deg ned med. Æsj. 

Anonymkode: b4fbb...cfc

Så å ha 3-4 partnere er å «hore rundt»? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Oisann. Er du litt bitter på de som har hatt sex med mer enn en person, eller? 

Problemer med leseforståelsen?

Anonymkode: 46139...188

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så å ha 3-4 partnere er å «hore rundt»? 

Vel, Kvinneguiden er ikke akkurat kje t for takhøyde 🙄

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Synes ikke sammenligningen treffer din helt. Kanskje spise mat fra samme kokk hele livet passer bedre, da trenger ikke hvert måltid være grøt.

For ordens skyld så er jeg glad jeg for min egen del har hatt flere sexpartnere og for at jeg ikke etablerte meg tidlig, men det er da ingenting galt med å føle at man har funnet den rette heller.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skulle prøvd…😂😂 tror du virkelig at han ikke har «prøvd» noen i løpet av 20 år? 

Uff, høres ut som du har vært borti dårlig menn. Men nei, min har aldri vært utro. Er 100% sikker på det ;) Det betyr ikke at jeg tror det aldri kan skje. Derfor denne tråden interesserte meg. Er litt redd for 40-årskrisa som kanskje snart kommer. Vil han begynne å føle behovet for å ha sex med andre enn meg da?? Vi har hele veien hatt en flott sexliv (aktivt og variert), men til og med jeg innser at noe annet også kan interessere etter hvert. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg angrer, men det er fordi forholdet ikke er bra. Jeg er veldig glad i sex, men god og hyppig sex er mye viktigere enn antall partnere. Nå sliter jeg med å tenne på mannen min fordi han har blitt egoistisk og lat over årene.

Anonymkode: 68022...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (7 minutter siden):

Vel, Kvinneguiden er ikke akkurat kje t for takhøyde 🙄

Synes ikke sammenligningen treffer din helt. Kanskje spise mat fra samme kokk hele livet passer bedre, da trenger ikke hvert måltid være grøt.

For ordens skyld så er jeg glad jeg for min egen del har hatt flere sexpartnere og for at jeg ikke etablerte meg tidlig, men det er da ingenting galt med å føle at man har funnet den rette heller.

Samme kokk kan lage 100000+++ retter. Samme partner kan ikke erstatte 10000++++ andre partnere. Man kan prøve ting, «leker» og sexposisjoner, men det er samme partner, samme kropp, samme «hull», beklager.
Så nei, å ha samme partner er ikke å ha samme kokk, men samme måltid hele livet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...