AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Jeg fortalte henne om han jeg dater og hun mente han virket kjent. Da fortalte hun at de har vært på date i fjor. Ingenting spesielt skjedde. Det skrev jeg til han og han svarte ikke. Jeg presiserte ikke når og hvem det gjelder, men likevel ble det stille . Anonymkode: 5ff84...e3f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Å, nei! Var det henne som har stjålet på butikken? Anonymkode: d66e8...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Tror ikke jeg hadde sagt det til daten. Det er lov å date som singel. Jeg har kjæreste nå, men presterte å trykke «superlike» på profilen til bestevennen hans når jeg datet. P Anonymkode: 83549...73f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror ikke jeg hadde sagt det til daten. Det er lov å date som singel. Jeg har kjæreste nå, men presterte å trykke «superlike» på profilen til bestevennen hans når jeg datet. P Anonymkode: 83549...73f Hva er galt med at jeg sa det ? Det er lov å date , men kan være litt rart når de har datet familie og venner. Vi skulle på en fest sammen og de hadde møtt hverandre der så det var ikke for å angripe han eller noe. Det at han ikke svarte er rødt flagg for meg. Anonymkode: 5ff84...e3f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 De har vært på en date? Snakk om å gjøre en fjær til fem høns Anonymkode: c0bdb...1f7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De har vært på en date? Snakk om å gjøre en fjær til fem høns Anonymkode: c0bdb...1f7 Jeg synes det var litt morsomt og skrev det. Har ikke laget noe stort ut av det. Hvis jeg fikk samme melding hadde jeg svart og ikke følt meg fornærmet. ts Anonymkode: 5ff84...e3f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #8 Skrevet 15. juli 2023 I en verden der alle skal ligge med alle må man regne med en viss gjensynsfaktor blant slektninger. Anonymkode: c2dd0...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå