Gå til innhold

Erfaring med Brage finans? Og flytte billån senere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått tilbud om billån via Brage finans. Har noen erfaringer med dem? Jeg er generelt skeptisk til aktører jeg ikke har hørt om før. I tillegg hadde de nominell rente på 7%, men den effektive ble ca 10, så de må ha mange gebyrer og omkostninger. 

Jeg lurer også på om det er mulig å flytte billån man allerede har tatt opp, altså om jeg skulle bruke dem men senere være veldig misfornøyd, kan jeg flytte lånet?

Anonymkode: 6c10e...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har fått tilbud om billån via Brage finans. Har noen erfaringer med dem? Jeg er generelt skeptisk til aktører jeg ikke har hørt om før. I tillegg hadde de nominell rente på 7%, men den effektive ble ca 10, så de må ha mange gebyrer og omkostninger. 

Jeg lurer også på om det er mulig å flytte billån man allerede har tatt opp, altså om jeg skulle bruke dem men senere være veldig misfornøyd, kan jeg flytte lånet?

Anonymkode: 6c10e...5bf

Kjenner ikke til de, men konsekvensene for å flytte lån følger av den konkrete avtalen og kan variere. 

Anonymkode: 2e4f1...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har lånt til bil, har jeg tatt opp et separat serielån på huset med tre eller fem års nedbetaling.

Da får jeg fordelaktig rente og oversikt over hva det faktisk koster å eie bil (som kan være sjokkerende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke søke billån et annet sted med bedre vilkår om du ikke er fornøyd. Husk å legge inn i regnskapet at renten antagelig spretter opp 0,5% til rett etter sommerferien er over 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...