Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen skrytepave og kommer ikke til å skryte noe av meg her, men jeg er veldig stolt av hva jeg har fått til som en 24 åring. Fortalte noe til min venninne som jeg har følt at jeg kan dele ting med, og hun ble ikke glad på mine vegne i det hele tatt. Jeg har nylig forlovet meg og når jeg inviterte henne til min forlovelsesfest så ble hun kjempesur og lagde dårlig stemning resten av kvelden. Hun sendte meg en melding for et par uker tilbake og spurte om hva jeg fikk på min master, og da svarte jeg at jeg at var fornøyd og spurte henne om det gikk bra med henne, og da svarte hun «ja. Seff er du fornøyd når du får A hver jævla gang». Jeg sa ikke en gang at jeg fikk A. Skjønner ikke behovet for å rakke ned på meg. Jeg har alltid vært der for henne og er alltid hennes nr 1 support når noe skjer 

Anonymkode: 56d97...1ff

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke lenger ansett som venner  men som tidligere venner. 

Noen feiltrinn en dårlig dag kan selvfølgelig aksepteres, men jeg beholder ikke mennesker som venner om de ikke er vennlige og ok. 

Anonymkode: f5cde...fc7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg ikke lenger ansett som venner  men som tidligere venner. 

Noen feiltrinn en dårlig dag kan selvfølgelig aksepteres, men jeg beholder ikke mennesker som venner om de ikke er vennlige og ok. 

Anonymkode: f5cde...fc7

Godt å høre 

AnonymBruker
Skrevet

Sånne venner har jeg ikke. 

Husk å rydde i vennekartoteket. Venner er tross alt de du virkelig skal trives med, for de er utvalgt. Familie kan

du ikke velge og må stå i endel med folk du ikke liker. 

Anonymkode: 970f5...561

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike mennesker har du ikke bruk for i livet ditt. 

Anonymkode: 44460...fa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør hun deg hva du får på masteren, når hun blir sur over at du svarer? Enkelte folk altså🤧 ikke ofte jeg sier dette, men her lyser det misunnelse.

Anonymkode: e8099...532

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor spør hun deg hva du får på masteren, når hun blir sur over at du svarer? Enkelte folk altså🤧 ikke ofte jeg sier dette, men her lyser det misunnelse.

Anonymkode: e8099...532

Jeg synes det er vanskelig å se hvorfor hun skal vær sjalu på meg. Hun har lov til å bo hos sine foreldre enda at hun er 24 snart 25 år, og kan jobbe å spare til hus mens hun bor hos de. Jeg synes hun er mye heldigere enn meg og jeg har aldri tenkt tanken på å være sjalu på en venninne eller noen andre. Synes dette er frekt 

• Liker 1
Skrevet

Snakk med henne på tomannshånd.  Si at du har reagert på dette, og spør om forklaring.  Gode venner gjør det sånn.  Å tie med tankene dine om venninneforholdet, vil bare ødelegge det.  

AnonymBruker
Skrevet

I følge KG er det nok snikskryt, og du fortjener å bli hetset og snakket ned i all evighet.. 

Hva så om folk viser at de er fornøyd? Det er så jantelov i dette landet her at det er helt skremmende. 
Ta det opp med henne, spør henne hvorfor hun snakker slik til deg.. eller bare fade henne ut, ta ei pause.. 

dessverre er det mange som ikke tåler andres glede 

Anonymkode: 17398...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...