Gå til innhold

Nesten alle de pene damene bor der

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser nesten alle de pene og populære jentene bor på vestkanten (Frogner, majorstuen og holmenkollen) og noen av de nordover fra  sentrum, Grunerløkka, Torshov og Nydalen!🙌🏻  ser mindre pene jenter på østkanten f.eks. hva tenker dere?

Anonymkode: aa60d...50a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At de er bortskjemte prinsesser du umulig kan få et godt forhold med.

Anonymkode: d4ce3...665

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

At du har vært dedikert i å titte på disse jentene

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ser nesten alle de pene og populære jentene bor på vestkanten (Frogner, majorstuen og holmenkollen) og noen av de nordover fra  sentrum, Grunerløkka, Torshov og Nydalen!🙌🏻  ser mindre pene jenter på østkanten f.eks. hva tenker dere?

Hvordan kan du se det? Stalker du folk?

Anonymkode: 0e4a4...5fc

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor her. Vi stressr hverandre opp med trening og livsstilsråd. Hvis naboen min ser bra ut, vil jeg også se bra ut. I tillegg skjer det en rekruttering av pene jenter fra andre bydeler, trolig på grunn av menn med penger.

Anonymkode: 999ad...86f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er fra vestkanten og bor her fortsatt. Må si meg sterkt uenig i at det bare er bortskjemte prinsesser her. 

Må forøvrig også si meg uenig i at det er flere pene jenter på denne kanten av byen enn andre steder. Pene, hyggelige og morsomme jenter finnes over alt ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sett enkelte veldig vakre kvinner på østkanten rundt Ensjø og Oppsal men de skiller seg da ut nettopp fordi det bor litt færre pene damer der enn på vestkanten. Eneste minuset på vestkanten er at de ser så like ut alle sammen

Anonymkode: b8bb5...169

Skrevet

Det er mitt inntrykk også, og det virker også temmelig logisk. En manns (sosioøkonomiske)status er svært viktig for hvor attraktiv han er for kvinner, og høystatus menn bor i større grad på vestkanten. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt, men antagelig sant. Man blir penere og holder seg vakker lenger om man lever et stødig og behagelig liv. Man blir stygg av stress, sykdom,  dårlig kosthold, lite trening osv.

Anonymkode: 7bf8d...aeb

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja såklart. De har råd til mange tusen kroner i måneden på hudpleie, frisør, negledesigner, vippedesigner, vitamininjeksjoner, botox, filler, makeup tatoveringer på lepper og bryn, hårextensions til 6000 kroner hver tredje måned , dyreste hjemmeprodukter for hud og hår som inneholder gode ingredienser normale folk ikke har råd til . De bruker minst 200.000 i året på utseendet så det du tror er naturlig pene jenter er ikke naturlig. Alle med så mye penger hadde blitt pene da. 

Anonymkode: 5fd63...b2e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (5 timer siden):

Det er mitt inntrykk også, og det virker også temmelig logisk. En manns (sosioøkonomiske)status er svært viktig for hvor attraktiv han er for kvinner, og høystatus menn bor i større grad på vestkanten. 

Jadda. Men noen av oss kvinner har faktisk høy nok inntekt til å bo her UTEN MANN!!!

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjipt, men antagelig sant. Man blir penere og holder seg vakker lenger om man lever et stødig og behagelig liv. Man blir stygg av stress, sykdom,  dårlig kosthold, lite trening osv.

Anonymkode: 7bf8d...aeb

Selvrekruttering.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du se det? Stalker du folk?

Anonymkode: 0e4a4...5fc

Nope, er kvinne selv. Jeg har mange pene venniner som bor i disse områdene og kjenner mange gjennom fellesvenner☺️treffer de også mye gjennom min jobb.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja såklart. De har råd til mange tusen kroner i måneden på hudpleie, frisør, negledesigner, vippedesigner, vitamininjeksjoner, botox, filler, makeup tatoveringer på lepper og bryn, hårextensions til 6000 kroner hver tredje måned , dyreste hjemmeprodukter for hud og hår som inneholder gode ingredienser normale folk ikke har råd til . De bruker minst 200.000 i året på utseendet så det du tror er naturlig pene jenter er ikke naturlig. Alle med så mye penger hadde blitt pene da. 

Er helt naturlig jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Stemmer ikke at vi er bortskjemte... såklart noen, men ikke alle

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med du. Er fra vestkanten selv, men ikke typisk lik dem i stil etc. De er ofte veldig vakre. Eneste er at de er litt … kjedelige? I mangel på bedre ord. De ser liksom så like ut hele gjengen. Hadde ikke kjent noen igjen mest sannsynlig. Så ingen som merker seg ut. Men som flokker er de veldig pene. Haha. 

Anonymkode: ce756...3a0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bitter much? At andre kun ser bedre ut enn deg fordi de bruker penger? Og at det overhodet ikke har noe med livsstilsvalg og gener å gjøre? 😂 Herregud så tullete

Anonymkode: cb441...06c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jadda. Men noen av oss kvinner har faktisk høy nok inntekt til å bo her UTEN MANN!!!

Og?

Skrevet

De med dårligere råd kan faktisk bli penere med enkle råd.

Drikk veldig lite alkohol eller ikke drikk. Ikke bli full.

Ikke røyk

Ikke sol, beskytt kroppen mot klima

Spis sunt og drikk vann.

Beskytt håret mot klima

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (3 minutter siden):

De med dårligere råd kan faktisk bli penere med enkle råd.

Drikk veldig lite alkohol eller ikke drikk. Ikke bli full.

Ikke røyk

Ikke sol, beskytt kroppen mot klima

Spis sunt og drikk vann.

Beskytt håret mot klima

Burka og halal med andre ord?.

Anonymkode: bff16...62d

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...