AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Ser nesten alle de pene og populære jentene bor på vestkanten (Frogner, majorstuen og holmenkollen) og noen av de nordover fra sentrum, Grunerløkka, Torshov og Nydalen!🙌🏻 ser mindre pene jenter på østkanten f.eks. hva tenker dere? Anonymkode: aa60d...50a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 At de er bortskjemte prinsesser du umulig kan få et godt forhold med. Anonymkode: d4ce3...665 1 2
Rosakatt Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 At du har vært dedikert i å titte på disse jentene 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ser nesten alle de pene og populære jentene bor på vestkanten (Frogner, majorstuen og holmenkollen) og noen av de nordover fra sentrum, Grunerløkka, Torshov og Nydalen!🙌🏻 ser mindre pene jenter på østkanten f.eks. hva tenker dere? Anonymkode: aa60d...50a Hvordan kan du se det? Stalker du folk? Anonymkode: 0e4a4...5fc 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 Jeg bor her. Vi stressr hverandre opp med trening og livsstilsråd. Hvis naboen min ser bra ut, vil jeg også se bra ut. I tillegg skjer det en rekruttering av pene jenter fra andre bydeler, trolig på grunn av menn med penger. Anonymkode: 999ad...86f 2 2
Lula Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): At de er bortskjemte prinsesser du umulig kan få et godt forhold med. Anonymkode: d4ce3...665 Jeg er fra vestkanten og bor her fortsatt. Må si meg sterkt uenig i at det bare er bortskjemte prinsesser her. Må forøvrig også si meg uenig i at det er flere pene jenter på denne kanten av byen enn andre steder. Pene, hyggelige og morsomme jenter finnes over alt ❤️ 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #7 Skrevet 15. juli 2023 Har sett enkelte veldig vakre kvinner på østkanten rundt Ensjø og Oppsal men de skiller seg da ut nettopp fordi det bor litt færre pene damer der enn på vestkanten. Eneste minuset på vestkanten er at de ser så like ut alle sammen Anonymkode: b8bb5...169
herzeleid Skrevet 15. juli 2023 #8 Skrevet 15. juli 2023 Det er mitt inntrykk også, og det virker også temmelig logisk. En manns (sosioøkonomiske)status er svært viktig for hvor attraktiv han er for kvinner, og høystatus menn bor i større grad på vestkanten. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #9 Skrevet 15. juli 2023 Kjipt, men antagelig sant. Man blir penere og holder seg vakker lenger om man lever et stødig og behagelig liv. Man blir stygg av stress, sykdom, dårlig kosthold, lite trening osv. Anonymkode: 7bf8d...aeb 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #10 Skrevet 15. juli 2023 Ja såklart. De har råd til mange tusen kroner i måneden på hudpleie, frisør, negledesigner, vippedesigner, vitamininjeksjoner, botox, filler, makeup tatoveringer på lepper og bryn, hårextensions til 6000 kroner hver tredje måned , dyreste hjemmeprodukter for hud og hår som inneholder gode ingredienser normale folk ikke har råd til . De bruker minst 200.000 i året på utseendet så det du tror er naturlig pene jenter er ikke naturlig. Alle med så mye penger hadde blitt pene da. Anonymkode: 5fd63...b2e 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #11 Skrevet 15. juli 2023 herzeleid skrev (5 timer siden): Det er mitt inntrykk også, og det virker også temmelig logisk. En manns (sosioøkonomiske)status er svært viktig for hvor attraktiv han er for kvinner, og høystatus menn bor i større grad på vestkanten. Jadda. Men noen av oss kvinner har faktisk høy nok inntekt til å bo her UTEN MANN!!! Anonymkode: 999ad...86f 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #12 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjipt, men antagelig sant. Man blir penere og holder seg vakker lenger om man lever et stødig og behagelig liv. Man blir stygg av stress, sykdom, dårlig kosthold, lite trening osv. Anonymkode: 7bf8d...aeb Selvrekruttering. Anonymkode: 999ad...86f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #13 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan kan du se det? Stalker du folk? Anonymkode: 0e4a4...5fc Nope, er kvinne selv. Jeg har mange pene venniner som bor i disse områdene og kjenner mange gjennom fellesvenner☺️treffer de også mye gjennom min jobb. Anonymkode: aa60d...50a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #14 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja såklart. De har råd til mange tusen kroner i måneden på hudpleie, frisør, negledesigner, vippedesigner, vitamininjeksjoner, botox, filler, makeup tatoveringer på lepper og bryn, hårextensions til 6000 kroner hver tredje måned , dyreste hjemmeprodukter for hud og hår som inneholder gode ingredienser normale folk ikke har råd til . De bruker minst 200.000 i året på utseendet så det du tror er naturlig pene jenter er ikke naturlig. Alle med så mye penger hadde blitt pene da. Anonymkode: 5fd63...b2e Er helt naturlig jeg. Anonymkode: aa60d...50a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #15 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): At de er bortskjemte prinsesser du umulig kan få et godt forhold med. Anonymkode: d4ce3...665 Stemmer ikke at vi er bortskjemte... såklart noen, men ikke alle Anonymkode: aa60d...50a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #16 Skrevet 15. juli 2023 Jeg er enig med du. Er fra vestkanten selv, men ikke typisk lik dem i stil etc. De er ofte veldig vakre. Eneste er at de er litt … kjedelige? I mangel på bedre ord. De ser liksom så like ut hele gjengen. Hadde ikke kjent noen igjen mest sannsynlig. Så ingen som merker seg ut. Men som flokker er de veldig pene. Haha. Anonymkode: ce756...3a0 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #17 Skrevet 15. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja såklart. De har råd til mange tusen kroner i måneden på hudpleie, frisør, negledesigner, vippedesigner, vitamininjeksjoner, botox, filler, makeup tatoveringer på lepper og bryn, hårextensions til 6000 kroner hver tredje måned , dyreste hjemmeprodukter for hud og hår som inneholder gode ingredienser normale folk ikke har råd til . De bruker minst 200.000 i året på utseendet så det du tror er naturlig pene jenter er ikke naturlig. Alle med så mye penger hadde blitt pene da. Anonymkode: 5fd63...b2e Bitter much? At andre kun ser bedre ut enn deg fordi de bruker penger? Og at det overhodet ikke har noe med livsstilsvalg og gener å gjøre? 😂 Herregud så tullete Anonymkode: cb441...06c 1 1
herzeleid Skrevet 15. juli 2023 #18 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jadda. Men noen av oss kvinner har faktisk høy nok inntekt til å bo her UTEN MANN!!! Anonymkode: 999ad...86f Og?
Akryl Skrevet 16. juli 2023 #19 Skrevet 16. juli 2023 De med dårligere råd kan faktisk bli penere med enkle råd. Drikk veldig lite alkohol eller ikke drikk. Ikke bli full. Ikke røyk Ikke sol, beskytt kroppen mot klima Spis sunt og drikk vann. Beskytt håret mot klima 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #20 Skrevet 16. juli 2023 Akryl skrev (3 minutter siden): De med dårligere råd kan faktisk bli penere med enkle råd. Drikk veldig lite alkohol eller ikke drikk. Ikke bli full. Ikke røyk Ikke sol, beskytt kroppen mot klima Spis sunt og drikk vann. Beskytt håret mot klima Burka og halal med andre ord?. Anonymkode: bff16...62d 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå