AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Hjertet mitt gråter.. det er altså så mange ungdommer som har dødd i trafikken i år, samt drukning. Er det rart man blir bekymret og nervøs? Ja, jeg veit at vi må leve livet og ikke kan kontrollere alt, men konsekvensene er fatale for de som står igjen. Jeg er selv ei som «står igjen» etter ei dødsulykke i vinter. En ung jente i familien. Vi kan jo ikke låse ungdommen inne, og de aller fleste går det bra med, men i mitt hode ser jeg bare ulykker nesten hver dag i media. Anonymkode: a57d1...aa8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Mammahjertet blør? Anonymkode: bc6fe...919
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjertet mitt gråter.. det er altså så mange ungdommer som har dødd i trafikken i år, samt drukning. Er det rart man blir bekymret og nervøs? Ja, jeg veit at vi må leve livet og ikke kan kontrollere alt, men konsekvensene er fatale for de som står igjen. Jeg er selv ei som «står igjen» etter ei dødsulykke i vinter. En ung jente i familien. Vi kan jo ikke låse ungdommen inne, og de aller fleste går det bra med, men i mitt hode ser jeg bare ulykker nesten hver dag i media. Anonymkode: a57d1...aa8 En gutt druknet for 2 dager siden i nærområdet her. Min gutt bader også der. Det tenker jeg mye på Anonymkode: 4322c...e68
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Det er nok mange foreldre som kjenner seg igjen i dette, jeg også. Og når det skjer ting i nærmiljøet, med unger i samme alder som egne barn o.l., så blir det så nært og vondt, for man tenker at dette kunne like gjerne skjedd oss. Som foreldre må man hele tiden risikovurdere, noen ting er greit å la de gjøre med venner, andre ting får de ikke gjøre uten tilsyn/følge av voksne. Da har man gjort så godt man kan og man får bare krysse fingrene og håpe på det beste. I de fleste tilfeller går det bra, det dør heldigvis få barn her i Norge, men det er jo alle foreldres mareritt at noe skal skje med barna våre. Varm klem Anonymkode: 0a44c...caa
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En gutt druknet for 2 dager siden i nærområdet her. Min gutt bader også der. Det tenker jeg mye på Anonymkode: 4322c...e68 Forferdelig.. tenker på de foreldrene som sitter med den intense smerten og sjokket nå 💔 det er så ufattelig Anonymkode: a57d1...aa8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok mange foreldre som kjenner seg igjen i dette, jeg også. Og når det skjer ting i nærmiljøet, med unger i samme alder som egne barn o.l., så blir det så nært og vondt, for man tenker at dette kunne like gjerne skjedd oss. Som foreldre må man hele tiden risikovurdere, noen ting er greit å la de gjøre med venner, andre ting får de ikke gjøre uten tilsyn/følge av voksne. Da har man gjort så godt man kan og man får bare krysse fingrene og håpe på det beste. I de fleste tilfeller går det bra, det dør heldigvis få barn her i Norge, men det er jo alle foreldres mareritt at noe skal skje med barna våre. Varm klem Anonymkode: 0a44c...caa Vi må jo leve, kan ikke stoppe opp og bure ungdommen inne. Men jeg har selv kjent på kroppen hvordan dette river man i stykker, og er nok preget av det. det er den bilkjøringen og trafikken jeg er redd for Anonymkode: a57d1...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå