Gå til innhold

Hvilken ferie får barnet ditt i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🙂

Anonymkode: 39403...7d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En uke i Danmark, lalandia. 

Anonymkode: 1bf65...743

AnonymBruker
Skrevet

Besøk hos familie som bor ved havet. Ungen er 10 år og superfornøyd med ferien - fjellturer, fiske, krabbefiske, strand (selv om det er kaldt)

I tillegg et par turer i klatreparker og fornøyelsesparker.

Anonymkode: 6f8d2...35d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme og på hytta. Is, sol, bading, turer i skogen, reise på lekeland osv. Godt å bare slappe av litt å bruke tid sammen😊 Fått litt nye leker og ting vi kan drive med sammen. 

Anonymkode: e5e8f...575

AnonymBruker
Skrevet

Vi er skilt, så barna får lang ferie her. Tre uker med meg og venner på hytta ved sjøen, så to uker hos besteforeldrene (som bor langt unna) med pappaen sin i fjellet. Barna på 5, 7 og 9 år elsker det. Mulig vi må en tur til utlandet til neste år, men har droppet det hver sommer til nå.

Anonymkode: cf648...b41

AnonymBruker
Skrevet

To hjem her, de har vært en uke med pappaen i Sverige hos familie. Vi skal en uke til Spania og ene barnet skal en uke på fotballcup. 

Anonymkode: 62fed...866

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal en uke på hytta 😊 

Anonymkode: c9ec9...b05

AnonymBruker
Skrevet

Fire uker i feriehuset i Spania og 2 uker på hytta i Kragerø. Siste uka blir vi trolig hjemme og slapper litt av.

Anonymkode: dfe3e...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Tur til Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Italia og Kroatia, med våre fire små. Har 7 ukers ferie 😊

Anonymkode: 3da36...0b3

AnonymBruker
Skrevet

Båtferie 😊 ikke noe luksus, vi er 2 voksne og 4 barn på 27 fot, men det er veldig kjekt! 

Anonymkode: ecb59...a95

AnonymBruker
Skrevet

To uker i 40 varmegrader. Vi bruker tiden på hotellrommet, på kjøpesenter med klimaanlegg og ved bassenget etter og rundt solnedgang.

Viktig å få seg en sydentur om sommeren. Noe annet er for dårlig.

Anonymkode: 5f0f3...d67

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1 uke i London og ellers hjemme. Små turer, bading, grilling osv. de har også sommerjobb 

Anonymkode: e5985...efc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

To uker i 40 varmegrader. Vi bruker tiden på hotellrommet, på kjøpesenter med klimaanlegg og ved bassenget etter og rundt solnedgang.

Viktig å få seg en sydentur om sommeren. Noe annet er for dårlig.

Anonymkode: 5f0f3...d67

Funny😊Er glad jeg er i Norge nå. Skal til Spania i høstferien. Det er mye bedre å reise da. 

Anonymkode: 30080...6d8

AnonymBruker
Skrevet

Biltur til en fornøyelsespark i et naboland og en uke på campinghytte ved sjøen☺️ Resten av tiden hjemme med småturer rundt omkring, f.eks. på stranda, museum, lekeplasser osv. 

Anonymkode: c4f08...074

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Biltur til en fornøyelsespark i et naboland og en uke på campinghytte ved sjøen☺️ Resten av tiden hjemme med småturer rundt omkring, f.eks. på stranda, museum, lekeplasser osv. 

Å jo, en tur i en liten norsk familiepark også, den ligger nærme der vi bor så regnet den som dagstur hjemmefra.

AnonymBruker
Skrevet

De fikk tre uker i "syden". 

Heldigvis kommet hjem før noen hetebølge da. De er dessuten ungdommer/voksne barn. Det ble litt fest og gutter som det har blitt de siste årene, og nervene min har det ikke helt fint. Vi hev inn litt kulturelle opplevelser, og besøk. . 

Godt å komme hjem da. Jeg fikk faktisk nok etter tre uker, og da ville jeg bare hjem til hunden min og norsk natur. Ungdommene hadde fått sin dose de også. 

Anonymkode: eff37...55e

AnonymBruker
Skrevet

En uke i syden, en uke på hytta. Resten hjemme med aktiviteter sammen med meg. 

Anonymkode: 76c1c...74f

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært i Tusenfryd, nå er vi i Gdansk og koser oss med mye god mat, shopping og badeland, og neste uke skal vi 10 dager på hytta hvor ungene har med seg hver sin venn. Sistenevnte blir mest slitsomt for min del med 5 unger, mannen skal være hjemme å pusse opp 🤣 

Ellers skal vi småting i august, men skal mest slappe av hjemme med stranda. Tenåringer og baby her. 

Anonymkode: ba849...c40

AnonymBruker
Skrevet

En måned hos familie på gård på Vestlandet, to uker hos familie i søt småby på Sørlandet. En del bylufting og småturer hjemme i Oslo.

Anonymkode: fb7c1...274

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært 3.5 uke på bilferie : Finland, Sverige, Tyskland, Østerrike og Italia. Har fått fylt på med mange gode opplevelser. Resten av sommeren skal vi slappe av hjemme, ha late dager og gjøre minst mulig. Jeg håper det blir litt badevær. Vi skal passe hund de neste to ukene, så da blir det vel noen gode turer i skog og mark med den. Det var også ønsket om en klatrepark i løpet av sommeren, det skal vi nok få til. 

Anonymkode: f0d28...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...