jabx Skrevet 21. november 2023 #121 Del Skrevet 21. november 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): På tide og sende Zekensky til fronten selv Georg Washington var der Putin først. Han startet krigen, så hvis Zelensky skal til fronten så må Putin gå foran med et godt eksempel. Men Zelensky har jo faktisk vært ved fronten. Putin, derimot, sitter bare og skjelver i bunkersen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #122 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (2 timer siden): Nå er vel sjansen for at Norge blir "innvadert av Russland" noe som bare er i ditt og USACIA sitt hode. Selvsagt med mindre NATO velger å feamprovosere en konflikt og angriper selv. Alt NATO tar i blir jo lagt i ruiner. USA har nok våte drømmer om Norske menn som blir drept i hopetall, mens de selv sitter (som vanlig) trygt på sitt kontinent, mens vasallene dør. Hvorfor svarer du igjen på et innlegg du har svart på alt? Som sagt, det er ingen som har sagt at Russland kommer til å invadere Norge. Det var ikke poenget. Men jeg antar at Google Translate ikke får med alle nyanser i språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #123 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (1 time siden): elensky er nok snart i Miami tenker jeg. Jada, som i snart to år. Dere har drevet og jamret om det siden krigen startet. Men i motsetning til den feige, patetiske nazidiktatoren Putin, så er faktisk Zelensky med folket sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21. november 2023 #124 Del Skrevet 21. november 2023 jabx skrev (5 minutter siden): Dette er forsøk fra deg på å manipulere andres følelser. Og når det gjelder Libya, så er du vel klar over at det er Russland som invaderte Ukraina? Hvorfor sammenligner du da Libya med Ukraina når USA ikke invaderte Ukraina? Nei, nå er det på tide at du slutter med usakligheter. Du sier at USA innvaderte Libya? Nei, disse to konfliktene har mange paralleller. Forskjellen er at Libya var hjelpeløs imot hele NATO og deres proxy- terrorister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #125 Del Skrevet 21. november 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja sammen med kona og handler klær 😉 Handler klær? Hva er det du snakker om? Er det litt som når Russlands naziledere i det ene øyeblikket demoniserer vesten og vestlig kultur, for i neste øyeblikk å sende barna sine ut av Russland og til vestlige land for å bo der? Russland er et så digert drittsted at selv eliten ikke ønsker barna sine så vondt at de må bo der, LOL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #126 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (1 time siden): Han fikk jo "bare" 100 millioner dollats i går, så det blir vel bare et par hus til, et par smykker til enenska og vel en liten DisneyLand tur 😂😂😂😂😂 Han fikk ikke noe. Ukraina fikk nye våpenleveranser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #127 Del Skrevet 21. november 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det gjør det nok 😀😀😀😀 han burde donert det til soldatene 😀 Eh ja, det er det de militære leveransene går til. Hva er galt med dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #128 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (1 time siden): Hvis du er enig med meg, hvorfor i det hele tatt legge det fram som en hypotese? Nei, gjennomsnittsalderen blandt Russiske soldater er IKKE høyere. Hvor gamle er de Russiske soldatenes gj snitts alder da? 50? 😂😂😂😂 Jeg er ikke enig med deg. Klarer du ikke å lese? Jeg forklarte hvordan ting hadde vært hvis de hadde gjort det. For å sammenligne med Ukraina. Det hjelper ikke med latter-emoji når påstandene dine er knust og tilbakevist, dessverre. Og jo, gjennosmnittsalderen på russiske soldater er mye høyere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21. november 2023 #129 Del Skrevet 21. november 2023 jabx skrev (3 minutter siden): Handler klær? Hva er det du snakker om? Er det litt som når Russlands naziledere i det ene øyeblikket demoniserer vesten og vestlig kultur, for i neste øyeblikk å sende barna sine ut av Russland og til vestlige land for å bo der? Russland er et så digert drittsted at selv eliten ikke ønsker barna sine så vondt at de må bo der, LOL. Var masse Ukrainske unge menn i Thailand da jeg nylig var der. Ikke bare Russere der. Snakket og festa med begge parter. Om det var "elite" eller ikke vet ikke jeg, men elensky var isllfall ikke der selv om shopoing sentrene i Bangkok mok er hskket bedre enn de i Europa 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #130 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (1 time siden): Alt er bare påstander fra din dide, uten noe annen gehalt en ditt ord. Hvis Russland sliter så mye hvorfor var det en undersøkelse som nylig sa at 75% støtter krigen? Og hvor har du det fra at Ukraina "redder livet til de ALLER FLESTE sårede"? Mer påstander fra din side. Og imens fortsetter Ukraina å slåss imot et land med 100 millioner flere innbyggere og 20%+ av landområdet nå på Russiske hender. Du har fått flere kilde underveis her på forumet som du bare har ignorert. Fakta bryr seg ikke om følelsene dine. Faktum er at ukrainske soldater har bedre utstyr som beskytter dem, samt at de faktisk blir evakuert og får medisinsk behandling. Du sier at russerne støtter nazi-imperialisme? Enda en god grunn til at Ukraina må få støtte helt til Russland som stat er knust og oppløst. Ukraina forsvarer seg mot et mye større land ja. Det viser seg at det eneste Russland har er mye kanonfor. De er ubrukelige på alle andre måter. Ukraina har alt begynt å ta tilbake områder som hadde vært okkupert av Russland siden 2014. Og under motoffensiven i 2022 så tok de også tilbake områder Russland hadde "annektert", LOL. Så ekstremt pinlig for patetiske, ubrukelige Russland som ikke engang klarer å annekter land skikkelig, LOL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #131 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (6 minutter siden): Du sier at USA innvaderte Libya? Nei, disse to konfliktene har mange paralleller. Forskjellen er at Libya var hjelpeløs imot hele NATO og deres proxy- terrorister. Nei, jeg sier at Russland invaderte Ukraina. Libya har ingenting med saken å gjøre. Konfliktene har ingen paralleller. Det er bare enda flere forsøk fra deg på å forsvare russiske krigsforbrytelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21. november 2023 #132 Del Skrevet 21. november 2023 jabx skrev (2 minutter siden): Og jo, gjennosmnittsalderen på russiske soldater er mye høyere. "mye" høyere 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Du skjønner det, dere USA-propagandister har ikke engang evne til nyanser. Alt handler om å overdrive og legge til så mye som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #133 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (1 minutt siden): Var masse Ukrainske unge menn i Thailand da jeg nylig var der. Ikke bare Russere der. Snakket og festa med begge parter. Om det var "elite" eller ikke vet ikke jeg, men elensky var isllfall ikke der selv om shopoing sentrene i Bangkok mok er hskket bedre enn de i Europa 😂😂 Thailand? Hva er det du snakker om? Jeg snakker om at den russiske eliten sender barna sine til Europa for å bo og studere, og det like etter at de har jamret seg om hvor forferdelige vestlige land er. Skjønner du ikke norsk eller? Jeg forteller deg om hykleriet ved å sende barna sine et sted de påstår bare er dritt, ikke om vanlige folk som tar ferieturer i en uke eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. november 2023 #134 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (1 minutt siden): "mye" høyere 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Du skjønner det, dere USA-propagandister har ikke engang evne til nyanser. Alt handler om å overdrive og legge til så mye som mulig. Jeg er norsk, ikke amerikansk. Og du snakker om overdrivelser? Kjære vene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21. november 2023 #135 Del Skrevet 21. november 2023 jabx skrev (1 minutt siden): Nei, jeg sier at Russland invaderte Ukraina. Libya har ingenting med saken å gjøre. Konfliktene har ingen paralleller. *Uten NATO hadde ikke landene vært lagt i grus. *Uten NATO hadde det ikke vært så mye død&fordervelse, men sanbsynligvis kompromisser. *Uten NATO geostrategiske ambisjoner hadde neppe elensky endt opp som en nyttig idiot eller Khaddaffi blitt sodomisert til døde. Der NATO trår fram ender det kun med ruiner. Syria Irak Afghanistan Serbia Og nå Ukraina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21. november 2023 #136 Del Skrevet 21. november 2023 jabx skrev (6 minutter siden): Thailand? Hva er det du snakker om? Jeg snakker om at den russiske eliten sender barna sine til Europa for å bo og studere, og det like etter at de har jamret seg om hvor forferdelige vestlige land er. Skjønner du ikke norsk eller? Jeg forteller deg om hykleriet ved å sende barna sine et sted de påstår bare er dritt, ikke om vanlige folk som tar ferieturer i en uke eller to. Det er jo mange fastboende ifra begge land i Thailand. Det ER dessuten mange av de som bor i utlandet som har flyttet dit og trives, slik titusener av folk fra Vesten gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21. november 2023 #137 Del Skrevet 21. november 2023 jabx skrev (8 minutter siden): Jeg er norsk, ikke amerikansk. Og du snakker om overdrivelser? Kjære vene... Det er mange som er Norsk, men forguder USA. USA elsker vasaller og nyttige idioter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 21. november 2023 #138 Del Skrevet 21. november 2023 AdonisFFM skrev (3 timer siden): Hva er det som får deg til å tro det? Og hvorfor skiller du ut somaliere? Det vet du godt selv, ikke prøv deg. Du la opp til det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. november 2023 #139 Del Skrevet 22. november 2023 jabx skrev (6 timer siden): Eh ja, det er det de militære leveransene går til. Hva er galt med dere? Han skal vel ikke redde sitt land via donasjoner mens kona bruker pengene til luksusartikler ? han må jo bruke litt av egne midler også ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. november 2023 #140 Del Skrevet 22. november 2023 jabx skrev (6 timer siden): Handler klær? Hva er det du snakker om? Er det litt som når Russlands naziledere i det ene øyeblikket demoniserer vesten og vestlig kultur, for i neste øyeblikk å sende barna sine ut av Russland og til vestlige land for å bo der? Russland er et så digert drittsted at selv eliten ikke ønsker barna sine så vondt at de må bo der, LOL. Russland er vel ett greit sted ? da snakker jeg ikke om krigen men uten den eller liker du demokratur ? https://thenationonlineng.net/olena-zelenska-spends-1100000-on-cartier-jewelry-gets-sales-employee-fired/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå