Gjest Glatt-og-fin Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Har nå fått utført brasiliansk og jammen er det godt å være så bar... Men det blir fort litt ømfintlig; og sårt - noe rødt. Trenger en god krem som kan gjøre godt der nedentil. Har hørt en god del bra om MD Formulations Vit-A-Creme Hand & Body Cream. Kan ikke dere med-søstre komme med noen gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 da j var på laserklinikk og tok BW med laser, smurte hunn på Vaseline Intensive Care med aloe vera. Så også at hun hadde Jasons 98% aloe vera stående. De er jo begge rimelige - og var altså det de brukte der..
Gjest Isabellas Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Huff, det ville ikke jeg brukt iallefall. Fikk du ikke anbefalt noen krem fra hudpleieren da. Det er iallefall veldig viktig at kremen er uten allergifremkallende stoffer og ikke uttørrende alkohol som kan gjøre huden sår og irritert. Heller ikke parfyme. Så da er ikke Vaseline Intensive Care noe godt valg. Prøv med en balm fra Decleor, de har balsamer som er gode og helt fri for slike stoffer. (jeg tror heller ikke jeg ville tatt sjansen på å prøve den fra MD, selv om jeg liker MD kjempegodt, så ville jeg ikke ha brukt noe som inneholder fruktsyrer på så sensitive områder.) Lykke til. :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Gjest: hvor tok du BW med laser? Det har jeg også hatt lyst til lenge, men var ikke sikker på om det var noen som utførte det! Hvor mye kostet det? Tok det lang tid? Vondt? Setter stor pris på svar
Rosenrød Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Henger meg på denne tråden, vurderer nemlig voksing jeg og.
Gjest Very Victoria Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Jeg smører på aloe vera gele etter Brazilian, huden roes raskt ned.
Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har hørt at Zink-salve (sånn natusan til baby) skal være veldig bra. Jeg bruker det ofte selv, og det hjelper ypperlig når man bruker høvel også, mot røde nupper og sår hud. Billig er den, og varer lenge. Så det kan jo ikke skade å prøve? Hvordan blir hårene når de vokser ut igjen etter Brazilian egentlig? Blir de stive, grove og mørke? Eller er det ingen forskjell fra voks og barbering? (bortsett fra tiden hårene holder seg borte da)
Gjest Malina Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Jeg synes det blir forskjell etter voksing og barbering...hårene blir ikke så stive og "skjeggete" når håret begynner å vokse ut igjen. Man må jo gå en liten stund med hår før man kan ta neste voksing;men det synes jeg ikke er så stort problem for hårene blir mykere etter voksing. ved barbering kutter man bare av ved overfalten,derfor blir det skjeggete når det vokser igjen. Jeg har ganske lyse hår, og det var ingen forskjell etter voksing, at de ble mørkere for eks.... Hilsen Line!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå