Gå til innhold

Beste fuktighetskrem med selvbruning??!?

Filifjonk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er alltid hvit, på grensen til blå, hvis jeg ikke nylig har vært en uke i syden og lidd meg gjennom timevis med svetting påført høy solfaktor. Nå er jeg lei, jeg vil være jevnt brun uten sol. 

Har googlet selvbruning i timesvis uten å bli spesielt mye klokere. Har såvidt prøvd skum men synes det er styrete å måtte planlegge påføring og dusjing så og så mange timer etterpå osv. Har funnet ut at det jeg vil ha er:

1. En fuktighetskrem med selvbruningseffekt som:
2. Gir bra med farge! Gjerne umiddelbar effekt i tillegg til varig effekt. 
3. Ikke smitter av på klær
4. Helst kan brukes i ansiktet også. Evt om det finnes noe til ansiktet av samme merke som gir samme farge. 
5. Gir farge som holder seg lenge og kan opprettholdes ved å smøre seg jevnøig med kremen. 

Noen som bruker noe de kan anbefale?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Glöd gradual self tanning lotion. Den gir ganske bra farge til meg, men tar noen timer før den har "full effekt". Jeg bruker å ha den på en liten stund før jeg legger meg. Da rekker den å trekke inn litt i huden også kommer fargen gradvis gjennom natten.

Jeg har aldri opplevd at den har smittet på klær eller sengetøy. Tanten min bruker den også, og hun er veldig fornøyd med fargen og at den ikke smitter av.

Om det er meningen å bruke den i ansiktet vet jeg ikke, men jeg gjør det og det har ikke vært noe problem. Men det finnes andre produkter fra Glöd merket som jeg vet er ment for ansiktet. Tror det var både serum og self tan dråper som man kan bruke sammen med den vanlige ansiktskremen sin for å få farge i ansiktet, om man ikke vil bruke lotion i ansiktet.

For meg holdt fargen i ca. 4-5 dager før jeg merket at den begynte å forsvinne litt. Så brukte å smøre meg igjen etter 4-5 dager for å opprettholde fargen. Jeg syns den er kjempegod, også syns jeg den lukter veldig godt. Jeg bruker den med "tropical scent". 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...